Advertenties


Dilemma, paar vraagjes.

Gestart door Oetje (Raoul), 7 februari 2013, 17:22:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Let wel op, v-max vermeld op zijn website heel duidelijk dat voor de achterschokdempers de as minimaal 1 tandje of een x aantal centimeters moet worden verlaagd voor het behoud van de schokdempers!

Ik heb geen open luchtfilter, maar als ik er een zou kiezen wordt een airbox, een gesloten filter en dan zou ik hem de koude lucht bij de voorbumper laten opzuigen!

Ik zou toch voor een originele bumper in de zelfde kleur gaan zoeken, dit is veel goedkoper en met jou kleur zal er geen kleurverschil zijn! Ik heb zo een compleet andere deur erin in dezelfde kleur al gespoten en dat werkte perfect en kosten maar 65 euro!

Felix

Hoi mede Alphenaar!

Leuke Megane!
Als ik jou was zou ik er een setje lichtmetaal onder zetten en er verder niets aan doen. Misschien idd een sieruitlaat, maar niet te overdreven  :q
Ik weet niet waarom je je bumper wil laten spuiten, maar ik zou hem sowieso zelf monteren. Zo moeilijk is dat niet  ;)

Groetjes,
Felix

Oetje (Raoul)

Hey kijk is aan, nog een alphenaar :), bedankt, ben er ook super blij mee.
Dat is inderdaad de goedkoopste optie  :D, maar sinds ik deze auto heb, heb ik mijn fiets geen 1x mee aangeraakt, dus vind het dan wel leuk om in een ''aangepaste'' rmc te rijden. Maar sommige dingen gaan pas over langere tijd gebeuren en wil ook niet heel veel in stoppen, maar zoals verlaging en licht metalen velgen staan wel op mijn lijst :).
En verder wel goedkopere dingen zoals; sportieve stoelhoezen, sieruitlaat enzo.

Dat las ik ook Mark, zal daar is voor gaan kijken hoe en wat. En betreft de bumper daar ga ik nog even niks mee doen haha ;)

Roadkill (Michiel)

Ik begreep dat ie een meer tuning bumper op wilde zetten, maar zou persoonlijk dan eerst met een voorbumper beginnen....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

borishag

#19
Hallo Allemaal,

Ik heb tot 2008 een Megane Classic gehad. Deze had ik uitgerust met een schroefset van KW met een verlaging van 35 mm voor en achter ongewijzigd. Hieronder een paar foto's voor een indicatie.

Boris.







mark

Het lijkt net alsof die nog lager ligt, of staan die classic's origineel niet zo hoog op hun pootjes.  ;)

Oetje (Raoul)

Ja dat bedoelde ik, tunning achterbumper, misschien iets te onduidelijk geweest daarin.

Borishag: De achterkant hangt al best laag, of lijkt dat zo? en merkte je er iets van in bochten enzo ?

Rogier

Ik heb zelf een open air intake van Apexi (waarschijnlijk ben ik de enige hier :P) ik betaalde hier 75,- voor ex de buizen na je motor toe, daar betaalde ik zo'n 25,- voor. De meeste hier zullene en K&N setje hebben of een setje van Green, deze zijn over het algemeen rond de zelfde prijzen. Je kan ook een luchtfilter van Autostyle nemen, alleen deze zou ik erg afraden (goedkoop is vaak duurkoop) er zit namelijk een behoorlijke kwaliteits verschil in.

Wat voor soort achterbumper heb je in gedachten dan ?

Fubar (Marcel)

Citaat van: Rogier op  8 februari 2013, 17:10:36
Wat voor soort achterbumper heb je in gedachten dan ?

Goeie vraag Rogier, ben ik ook benieuwd naar Y ;)
Welke opties zijn er eigenlijk voor een Sedanneke :huh:
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Roadkill (Michiel)

Gaat hier niet om een sedan... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Maar om een Coupé,  de foto van de sedan was maar een voorbeeld :D

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Tedo

Mocht je je bumper toch willen laten spuiten, dan kan ik je deze spuiter van harte aanbevelen:

http://www.autospuiterijbloom.nl/

borishag

Citaat van: Oetje (Raoul) op  8 februari 2013, 16:54:11
Ja dat bedoelde ik, tunning achterbumper, misschien iets te onduidelijk geweest daarin.

Borishag: De achterkant hangt al best laag, of lijkt dat zo? en merkte je er iets van in bochten enzo ?

Er lagen 4 velgen achterin toen deze foto gemaakt werd. Hij stuurde erg strak, maar dat kwam niet alleen door de schroefset.

Borishag.

Oetje (Raoul)

Citaat van: Fubar (Marcel) op  8 februari 2013, 18:31:48
Goeie vraag Rogier, ben ik ook benieuwd naar Y ;)
Welke opties zijn er eigenlijk voor een Sedanneke :huh:

Gaat inderdaad om een Coupe haha  ;).
Maar 1tje van KB tunning bijvoorbeeld, die F60 look is wel nice, maar laat bumper nog maar even zitten.
En Tedo zal die onthouden, kan wel eens makkelijk zijn voor later :)

@Borishag: Ow oké dat verklaart een hoop, wat nog meer dan hihi?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev