Advertenties


stabilisator Grand Tour??

Gestart door Roadkill (Michiel), 6 februari 2013, 13:07:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Aangezien mijn Grand Tour  nog steeds in winterstand staat maar evengoed te laag om er goed onder te kijken (zeker met het huidige weer) stel ik maar ff de vraag hier :D

Heeft de MegII toevallig standaard al een stabilisator op de achteras? Ik heb de laatste tijd wat last van gebonk ergens achter en de auto is wat tailhappy in de bochten, zeker als het wat glad is word ie redelijk onhandelbaar.. Nou kan het zijn dat ik door mijn nu niet echt standaard spoorbreedte gewoon veel last hebvan spoorvorming.

Maar goed zit er af fabriek een stabistang achter onder , zo ja weet iemand toevallig de prijs van een nieuwe?? (Ik ga ervan uit dat het vervangen nou niet echt een bereklus zal zijn, dus dat wil ik dan gewoon lekker zelf gaan doen.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dominique Reijerink

Ik wil best even kijken onder mijn megane, maar helaas heeft de gemeente hier bezuinigt op de straat verlichting...

Ik kan het niet goed zien van onderaf, als je het zaterdag nog niet weet, dan knal ik de auto op de krik.
eerder heb ik geen tijd helaas.
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.


Dominique Reijerink

In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

matthew

Is alleen complete as, geen losse stabilisatorstang achter.

Roadkill (Michiel)

F*** dan moet ie dus echt ff omhoog, had gehoopt op een stuk rubber of zo. (Al drift ie wel lekker als je net iets te snel de hoek omgaat.....:D)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

Ok gebonk gevonden, onderste bout van de linker schokbreker achter is kennelijk iets losgelopen, bout aangedraaid en gebonk is weg :) Dat de auto wat tailhappy is is daarnaast te wijten aan gebrek van profiel op de banden..... Echt snap niet hoe het kan maar de Meg vreeeeeeeet echt achterbanden (gelukkig slijten ze nu wel recht af)
Maar goed eerst volgende ding word dus nieuwe achterbanden
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Lekker dat het alleen aan een bout ligt (scheelt weer kosten) die kan je nu besteden aan nieuwe achterbanden.

Heatzone (Mark)

haha, wel weer een goedkope fix geweest Michiel! Heb je morgen trouwens tijd? Misschien kunnen we ff bijpraten?

Die van mij die is echt super zuinig op ze rubber aan de achterkant... De set banden die ik bij aankoop al had voor de achterkant die zijn na +/- 65.000km nog niet op

Roadkill (Michiel)

Denk dat ik morgen wel ff tijd heb, moet wel ff wat boodschappen doen, en vanaf een uur of half 5 ben ik weg. Dus kijk maar ff
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Ik ga in de ochtend eerst even sporten, dus ik bel je wel even of sms je even :)

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev