Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 20

Gestart door matthew, 5 februari 2013, 21:59:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin


Roadkill (Michiel)

Ja wrijf het nog maar ff in :D (Maar goed ik heb al op aardig wat setjes geboden vandaag, moet toegeven dat die van Marcel wel het mooiste zijn... :( ) Maar ik heb nu eenmaal een budget en daar ga ik dus niet overheen, ik ben een sterk en wilskrachtig persoon (en Jaq is net ff sterker en onvermurwbaar.. :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Als je goed zoekt en geduldig bent komen die nervasport op mp wel eens voorbij voor 120 in dezelfde staat! Daar kon ik toen een setje voor open. Zonder banden uiteraard!

Wat zoek je precies Michiel?

Roadkill (Michiel)

Nou niks meer, ik ga zo namelijk een ander setje ophalen :D (Nerva sports vind ik btw te smal, zag ook andere oem velgen staan (die Rotors zeg maar) maar zijn allemaal 6,5J en hoge ET waardes, en dat wil ik juist niet. Btw vind die velgen juist wel mooi daarom is het jammer van die minpunten
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Edwin Postma

Mooie velgen marcel.
Maar een platter bandje kan geen kwaad 8)7
Truckertje

Fubar (Marcel)

@edje, ik had er al wat lucht uitgehaald Y, maar Roadboxkill vond ze nog niet plat genoeg :cry:, toen had ik ze alle vier maar lek gestoken :police: :neen: en nu wilt 'ie ze niet meer ovenemen :neen: o-)
Wellicht dat 'ie t.z.t. alleen de velgen wilt ovenemen :huh: Y _o_ --
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Truckertje

Rogier

Daar zal je niet al te hard mee kunnen rijden denk ik.

Dante

De Z op de band geeft aan dat er meer dan 240km/h mee gereden kan & mag worden ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Fubar (Marcel) op 12 februari 2013, 10:44:08
@edje, ik had er al wat lucht uitgehaald Y, maar Roadboxkill vond ze nog niet plat genoeg :cry:, toen had ik ze alle vier maar lek gestoken :police: :neen: en nu wilt 'ie ze niet meer ovenemen :neen: o-)
Wellicht dat 'ie t.z.t. alleen de velgen wilt ovenemen :huh: Y _o_ --

Uhm nee misschien je banden.... :D Setje zit er al wel onder, zal zometeen ff fotootjes plaatsen, moet iig ff passende naafringen gaan bestellen en laat nog ff de wielen allemaal uitbalanceren (heb nu ff een trilling in mijn stuur) Velgen zijn echt bijna nieuw, paar kleine plekjes maar die zou ik er waarschijnlijk binnen een maand ook wel op gehad hebben en inclusief spacers en bouten, enkel de bouten hebben verkeerd draad, dus mijn eigen bouten gemonteerd (Oh Marcel dat had dus ook bij de Bonito's gelukt, ik heb al aangepaste bouten :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)


Roadkill (Michiel)

Bij die ATS zitten zo te zien 2 kromme velgen bij, kijkend naar de kilo lood....

Die 18 inchers is toch weer iemand die de prijs niet weet als ik ze zo bekijk, maar let wel zitten winterbanden onder dus als je die voor netjes wil dan moet je er ook vier nieuwe banden bij halen..
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Hoe bedoel je de prijs niet weet? Het is bieden vanaf (met het risico dat niemand hoger biedt). En zo best zien die RS velgen er niet meer uit.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev