Advertenties


Nieuwe radio halen, ISO adapter kopen nodig?

Gestart door GB2, 4 februari 2013, 16:03:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

GB2

Ik ga van de week een nieuwe radio halen,
en eigenlijk was ik benieuwd of ik een aparte ISO stekker nog moet kopen om een 2 din radio aan te sluiten op de originele kabels.
Of zit er standaard al een iso adapter op de kabels van de megane ?
De auto komt uit 2006 (hatchback)

Verder was ik nog benieuwd of het 2-din inbouwFRAME noodzakelijk is, of dat dit per radio anders is?
Ik wil een Pioneer Appradio inbouwen namelijk, en weet niet of de uitsparing een megane precies 2 din is of niet.

Bedankt vast

Groetjes

Roadkill (Michiel)

Frame staat toevallig te koop bij onderdelen te koop! Als je er nu een standaard radio in hebt dan zit er gewoon een ISO aansluiting, dus hoef je niks erbij te kopen (enkel misschien constante plus en acc+ omwissellen) ALs er een aftermarket in zit dan kan het zijn dat de ISO stekker is weggeknipt, maar daar kom je pas achter als je de radio er uit hebt.

P.s. voor het frame ff bij Janj te koop topic kijken ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

JanJ


Roadkill (Michiel)

Het is dat ik niks met jou frame kan anders had ik hem zelf overgenomen ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!


GB2

Had nog 1 vraag.. Ik wil me me stroom kabel via de linker dorpel naar achter geleiden.
De signaal kabels wil ik denk ik via de middentunnel naar achter geleiden, is dit een slimme optie? of beter via de rechter dorpel ?

groet

juul

Volgens mij is hoe verder van mekaar hoe beter.

Roadkill (Michiel)

Je wilt een versterker inbouwen ? dan stroom links door de dorpel, geluid HU naar versterker Rechts door de dorpel, en geluid versterker naar voor speakers via de middenconsole, zo deed ik het vroegah iig
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev