Advertenties


klets maar raak DEEL 196

Gestart door Dennis Postma, 2 februari 2013, 18:56:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Dante

Citaat van: Dante op  9 februari 2013, 09:21:59
@Dennis: Ik zal nu wel moeten ja... ;)
Of niet natuurlijk... Zo ga ik van 2 auto's naar geen auto's binnen 24u. De Megane start, wederom, eens niet. Heerlijk als je een afspraak had om met de kids oma te gaan bezoeken... Wat een *@^%$# auto :neen:

Nooit, maar dan ook nooit meer koop ik een franse auto...[/rant] >:( >:(
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  8 februari 2013, 23:14:54
sjit dan is 205/40/17 een no go.... :(

Hoezo zou dat niet passen dan ? zelf rij ik ook met 205-40-17, en veel mensen met mij.

Ard Klok

Het zal wel passen, maar geeft een afwijking op de snelheidsmeter ivm veranderde afrolomtrek.

Rebecca Fontijn

Zal ik jullie nou gewoon eens vertellen dat ik helemaal krankjorum wordt van al die sneeuw .
Kwam vanmorgen mn bed uit alles wit  l- en vervolgens blijft het sneeuwen pfffff

Rogier

Zal ik je dan vertellen dat hier niks ligt, en de zon heerlijk schijnt :D  --

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Rogier op  9 februari 2013, 11:47:01
Hoezo zou dat niet passen dan ? zelf rij ik ook met 205-40-17, en veel mensen met mij.

Ja klopt maar in doorsnee al een hoggte verschil van 3,5 cm...... (velgen waren btw al verkocht, maar er valt iig mee te handelen met de verkoper)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Welke velgen heb je of wil je kopen dan ?

Rogier

Ik zit net ff te tellen, maar wij hebben gewoon 6 setjes velgen liggen :D waarvan 3 setjes voor mijn megane zijn :D

mark

Ik heb vanochtend mijn velgen gepast, maar ze zijn te breed.  >:( de wielkasten waren wel mooi gevult  >:D

Heb 1 cm ruimte tussen de wielkuip/veerpoot en dan moeten de banden met velgrand bescherming er nog op.
Dus dat gaat niet passen helaas.

Dus dat word weer op velgenjacht.

Stefan

Citaat van: Rogier op  9 februari 2013, 11:47:01
Hoezo zou dat niet passen dan ? zelf rij ik ook met 205-40-17, en veel mensen met mij.

Omdat het voor een megane II 205-50-17 moet zijn.
Die heeft namelijk andere maten dan de megane I zoals jij hebt... ;-)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Umpire (Robin)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik van sneeuw niks merk. Maarja, ik zit in een zaal :D
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Renegade (Mark)

Jammer van je velgen Mark :neen: met een beetje getrokken bandjes zouden ze toch makkelijk moeten passen ? Als je er een 195'er omheen laat trekken staat het niet heel erg getrokken en dan moet je met een spoorverbreder van 10mm wel uitkomen met de veerpoot.

Weet iemand trouwens of de onderaanzet van de achterbumper van een laguna estate gt een los deel is of een geheel met de achterbumper ?

Dit lijkt me wel mooi om aan de achterbumper te maken icm. de strakke sideskirts die ik gevonden heb.

Rogier

@ Mark, en als je de wielkasten laat uitrollen ?

@ Stefan, een golf 4 is ook een stuk nieuwer dan de mijn en zij rijden ook met 205-40, het zal denk dan wel met het gewicht en dat soort dingen te maken hebben.

Roadkill (Michiel)

Gaat om de omtrek krijg anders wel een mega verschil in kilometers :D Daarom ook maar ff op zoek naar wat leuks in 17 inch, de banden daarvan lijken goedkoper dan de 16 inch ,gaat er dus om dat ik alweer 2 andere achterbanden moet hebben, en als ik dan mijn setje kan inruilen op een setje 17 inch met wat bij betalen ben ik goedkoper uit (en 17 inch proemt veel beter :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

@Mark, heb je de velgen niet gepast bij de shop waar je ze gekocht hebt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev