Advertenties


klets maar raak DEEL 196

Gestart door Dennis Postma, 2 februari 2013, 18:56:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Dat hoef ik niet te roepen. Als Lambo er van schrikt zorgt zij wel dat die fietser ook schrikt.  :D

Umpire (Robin)

Michiel, als jij dat nou een keertje doet en filmt, vervolgens op het forum zet. lijkt me hilarisch :D
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Roadkill (Michiel)

nee mijn hond schrikt er niet van , ik loop ook niet op de weg of op het fiets pad.... ;) maar weet wel als je dat roept dat ze bijna meteen in rouw gaan (laten ze de telefoon vallen, stuk) of ze gaan zelf op plaat (geen medelijden mee je hoort je kop bij het verkeer te houden) Maar als ik zo beetje in de rondte kijk hier is het echt slecht gesteld met kennis verkeer en zo :( Ze hebben hier verderop een nieuwe ontsluitings weg aangelegd zijn in 2 maanden tijd nu al 7 ongelukken geweest... Meest gehoorde redenatie"maar vroeger had ik hier voorrang (raar vroeger was er nooit een kruising..)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Haha, da's een goeie Michiel! En als ze niet aan het bellen, FB'en, Twitteren etc. zijn, zetten ze muziek aan op de speaker. En wat voor muziek dat ook is, op een telefoonspeaker klinkt alles k#t abominabel.

mark

Haha ja dat is een goeie.  :grin:  :D

Rebecca Fontijn

We hebben hier inmiddels deen gedeeltelijk mobiel verbod geen telefoon in de huiskamer wordt er echt knetter van de hele dag geping en gewhatsapp alsof ie ze op school niet gezien heeft

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

We komen weer op het onderwerp fietsers :P, ik maak vaak zat mee dat mensen geen lampen op de fiets hebben en dat ze de handen niet uitsteken met het afslaan. Ik zet sinds kort me groot licht aan als ik zie dat ze geen lampen aan hebben op me fiets, en als ik me ramen open heb staan schreeuw ik even met de mededeling steek je klauwen is uit :D. Me vader is al een keer zijn auto uitgestapt om het is duidelijk te maken :P

Dante

Fietsers.... De beschermde terroristen van de weg... Het zou verboden moeten worden :neen:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stefan

Datzelfde geldt overigens ook voor brommer en scooters rijders... l- l- l- l- l-
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Heatzone (Mark)

Zo heb ik afgelopen woensdag bijna een voetganger plat gereden die het nodige vond om geheel in het zwart op een onverlichte weg in de hevige regen half op de weg te lopen :S, ik zag hem gelukkig net op tijd!!

Stefan

Dan had je zeker mazzel ja.. Y
en hij/zij ook natuurlijk...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Fubar (Marcel)

ff kijkuh hoe we ons gedragen als we binnenkort allemaal op de solex zitten...... Y ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Edwin Postma

Citaat van: Stefan op  8 februari 2013, 13:09:31
Datzelfde geldt overigens ook voor brommer en scooters rijders... l- l- l- l- l-
Geld niet voor alle brommer rijders!(zoals ik) 8)7
Truckertje

Rogier

De tijd gaat vandaag lekker snel zeg !-! al is er niks te beleven hier in de winkel :neen:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev