Advertenties


klets maar raak DEEL 196

Gestart door Dennis Postma, 2 februari 2013, 18:56:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

juul

Oke heb er niet zoveel verstand en was maar suggestie. In ieder geval goed bezig. !-!

Umpire (Robin)

Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Rogier


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)

Goede dag (dat staat v.d. gehele dag) toch ;)


Rogier

Klopt idd Roy :P, wat is het toch heerlijk rustig zonder whats app op me telefoon, werdt er vanmiddag zo gek van dat ik whats app van me telefoon af gegooit heb :P

Heatzone (Mark)

Haha, dat heb je met zoveel fans denk ik Rogier! :D

Rogier

Ik zit in 3 groeps gesprekken, 1tje waar 32 man in zit. En constant met je telefoon bezig zijn vindt ik ook niks. Op verjaardagen enzo zet ik al standaard me internet uit, vindt het zo niks als iedereen alleen maar na de telefoon zit te kijken.

Karin

Daar moet ik je helemaal gelijk in geven Rogier.

Rogier

De jeugd van tegenwoordig gaat er helemaal kapot aan, je wilt niet weten hoe vaak ik te horen krijg dat ze dood gaan als ze 2 a 3 weken zonder telefoon zitten, ik kon wel een goed lopende crematorium aan over houden :D

Dennis Postma

Helemaal mee eens. Tijdje terug werd ik nog bijna van de sokken gereden door zo'n grietje die schijnbaar bang was dat er iets wereldschokkends op FB of wat dan ook ging gebeuren tijdens haar ritje op de fiets. Langzaam aan begin ik toch voor een telefoon verbod te worden voor fietsers net zoals in de auto al het geval is.

Zowiezo heb ik alle geluiden voor FB uit op de telefoon. Vind het niet belangrijk genoeg om daar een melding voor binnen te krijgen. En groepsgesprekken op what's app zet ik het geluid ook van uit.

Umpire (Robin)

Haha, het enige waarvoor ik whatsapp heb is het te woord staan van mijn moeder als ik weer eens een week bij vriendinlief ben haha. En voor het ontvangen van mail van de softbalbond en mijn club, waar ik de scheidsrechterszaken doe o-)
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Dante

Citaat van: Dennis Postma op  7 februari 2013, 18:20:01
Langzaam aan begin ik toch voor een telefoon verbod te worden voor fietsers net zoals in de auto al het geval is.
Dat is al het geval hoor... ;)
De wet stelt dat het verboden is om je telefoon vast te hebben terwijl je deelneemt aan het verkeer. Dus theoretisch ook wanneer je aan het lopen bent. Maar handhaving is dan weer een ander verhaal...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Oh kijk eens aan. Dat had ik niet mee gekregen. Maar handhaving zou dan inderdaad een goeie zaak zijn.
Het is een goeie zaak als men zo nu en dan weer even wakker geschud wordt en zich beseft dat er meer is dan geld en de mobiele telefoon.

Mijn Galaxy beam ligt momenteel ook bij de reparateur (ging van z'n levensdagen niet meer aan). De 1e dag is het even wennen omdat je een beetje gewicht in je binnenzak mist waardoor je het gevoel hebt dat je iets vergeten bent. Maar opzich is het best wel lekker om even zonder te doen.  o-)

Roadkill (Michiel)

Kom ze hier ook dagelijks tegen als ik het laatste rondje met de hond loop, fietsend zonder verlichting donkere jas aan en met handen los, want die telefoon heeft echt hun hele aandacht nodig.... (moet je eens roepen PAS OP!!!.....:D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev