Advertenties


klets maar raak DEEL 196

Gestart door Dennis Postma, 2 februari 2013, 18:56:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Tedo

Wat heb jij voorin dan, die gele?

Roadkill (Michiel)

Yup, en dat klinkt echt een bak beter! (nou scheelt het ook dat er een erg prettige radio in zit sinds de zomervakantie..... :) ) Maar ook bij de oude radio die ik er in had was het verschil echt duidelijk (plus dat de ori tweeters best ook wel vergaan door de invloed van de zon zo onder de voorruit)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Renegade (Mark)

#47
Losse tweeters klinken altijd beter in de hoge tonen dan een coaxiaal setje ! De hoge tonen zijn heel erg richtingsgevoelig en kunnen voor de beste geluidskwaliteit het beste aan de raamstijlen gemaakt worden. De tweeter aan de bijrijderskant word dan uitgericht op het oor van de bestuurder en de tweeter aan de bestuurderskant andersom.

Eens even gekeken, 139euro is ook wel heel erg duur voor een setje waar niet eens een scheidingsfilter bij zit !

Citaat van: Heatzone (Mark) op  4 februari 2013, 16:35:39
Bedankt voor het uitrekenen Dante.

Bij de voorkant lopen de velgen strak langs het breedste punt van mijn zij schermen. Ik ben bang dat als ik de auto straks verlaagd, is ik met banden die 205 breed zijn elke keer tegen mijn zij schermen aanzit. Daarom wil ik smallere banden alleen ben ik niet zo zeker hoe smal. Zelf dacht ik dus aan 195.

http://tyrestretch.com/

Roadkill (Michiel)

Hoeft ook niet, scheidings filter zit af fabriek in de auto ;) (En het geluid is gewoon echt goed (en word beter met subs ipv achterspeakers)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Citaat van: Renegade (Mark) op  5 februari 2013, 12:55:10
Eens even gekeken, 139euro is ook wel heel erg duur voor een setje waar niet eens een scheidingsfilter bij zit !
Niet zo duur op eBay
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo


Heatzone (Mark)

Iemand enig idee of de 'mistlampen' in de kenteken bak los te halen zijn? Van een phase II.

Ik zag op marktplaats beide lampjes los voorbij komen, indien ze los kunnen kan ik nieuwe bestellen bij renault of ze makkelijk met folie wrappen!

Remy P

Uiteraard kan het losgehaald worden. Alles van verlichting moet demontabel zijn, anders zou je nooit een lampje kunnen vervangen ;) Hoe precies, weet ik niet exact, maar ik zou het zoeken aan de binnenzijde van de kofferbak-klep. Daar zul je vast een aantal schroeven/boutjes los kunnen draaien.

Roadkill (Michiel)

Als je de kenteken bak los haalt kan je dat snel genoeg zien denk ik?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Dat is dus wel even wat werk! De 'mistlampen' in de kentekenbak zijn bij de meg 1 phase II niet funcioneel. Ik dacht als iemand zo het antwoord weet bestel ik alvast folie, om hem zwart te maken net als me achterlichten!

Dennis Postma

Deze zijn makkelijk te demonteren. Je moet alleen wel je kentekenbak demonteren voor dat je de dummie-mistlampen kan verwijderen.

Rick Santbergen

Citaat van: Heatzone (Mark) op  5 februari 2013, 20:48:12
Iemand enig idee of de 'mistlampen' in de kenteken bak los tehalen zijn? Van een phase II.

Ik zag op marktplaats beide lampjes los voorbij komen, indien ze los kunnen kan ik nieuwe bestellen bij renault of ze makkelijk met folie wrappen!
niet, zitten gelijmd. Bij mij in ieder geval.

Dennis Postma

Bij mijn oude coupe en Edje zijn cabrio waren ze makkelijk los te maken.

Heatzone (Mark)

Kijk zo zag ik ze op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/642190488
Daarom begon ik me af te vragen of dit voor alle types zo is met kenteken bak of dat de phase I dit alleen heeft!

matthew


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev