Advertenties


klets maar raak DEEL 196

Gestart door Dennis Postma, 2 februari 2013, 18:56:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Umpire (Robin)

er staat A=300 op die oude accu en kan geen vinden die dat ook heeft. kan ik er ook gewoon 360 opgooien? :q
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Stefan

Denk het wel hoor Y is iets meer ampere, maar dat geeft niet. :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Umpire (Robin)

mooi, dan rijdt 'ie woensdag weer:)
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Roadkill (Michiel)

Bij de Kangoo gaf de accu pas na 11 jaar de geest... ( maar dat is echt uitzonderlijk)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Heeft iemand ervaring met deze Pioneers?:

http://www.pioneer.eu/uk/products/archive/TS-1345/page.html

Ik ken het gele setje (speciaal voor Renault), maar deze zouden ook moeten passen.

Umpire (Robin)

ik heb precies dezelfde. Lekkere weergave maar je moet wel zeker weten dat bij een beetje bass er geen trillingen in je deur zitten. Bij mij was dat wel het geval en de honingraat bleek aan 1 kant los te zitten. vastgemaakt en perfect geluid.
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Dante

Citaat van: Heatzone (Mark) op  4 februari 2013, 13:55:50
Ik denk dat ik qua voorbanden op 195/40/17 ga rijden, achter heb ik licht getrokken 205/40/17 op 7j, moet te doen zijn toch? Zal ik geen grotere wang voor krijgen dan achter? aangezien de wang maat in verhouding is met de breedte van de band? Ik wil nu alvast op getrokken banden voor gaan rijden zodat hij voor lager kan !-!
40% x 195 = 78mm
40% x 205 = 82mm
Dus ja, je wang is achter hoger. Overigens getrokken banden is iets anders dan wat jij gaat doen. Met een velgbed van 7" breed, kom je op 17,78cm uit, dan moet je dus banden van 175 of smaller monteren om het getrokken te krijgen.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Heatzone (Mark)

Bedankt voor het uitrekenen Dante.

Bij de voorkant lopen de velgen strak langs het breedste punt van mijn zij schermen. Ik ben bang dat als ik de auto straks verlaagd, is ik met banden die 205 breed zijn elke keer tegen mijn zij schermen aanzit. Daarom wil ik smallere banden alleen ben ik niet zo zeker hoe smal. Zelf dacht ik dus aan 195.

Tedo

Bedankt voor je reactie, Robin. Ik ga ze proberen.  !-!

Roadkill (Michiel)

Als je gaat verlagen komen ook je wielen vaak onder wat meer camber te staan, dus zeg maar /-\ dus dan raak je ook weer minder snel je wielkasten..
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  4 februari 2013, 16:41:00
Als je gaat verlagen komen ook je wielen vaak onder wat meer camber te staan, dus zeg maar /-\ dus dan raak je ook weer minder snel je wielkasten..

@Tedo; die blauwe zijn echt niet te vergelijken met de gele hoor, is ook geen 2 weg systeem!!! (oftewel de gele zijn echt een pak beter)

Shit verkeerd knopje...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

@Michiel; dat snap ik, want de gele zijn ook veel duurder. Maar in je voordeuren heb je toch ook geen tweewegspeakers nodig? Alleen in de achterdeuren zitten tweewegspeakers, omdat achter geen tweeters zitten en voor (in het dashboard) wel.

Roadkill (Michiel)

Uhm ja dat klopt, maar geen idee hoe duur die blauwe zijn, die gele zijn iig niet zo duur, en die zijn wel op een 2 weg systeem afgestemt die blauwe niet.... ( terwijl je voor echt een 2 weg systeem hebt)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Ja, voor zit een tweewegsysteem, waarbij de tweeters los in het dashboard zitten (bij de gele set TS-Q131C, die iets meer dan 100 euro kost, worden ook losse tweeters bijgeleverd). De blauwe TS-1345 set (op eBay te vinden voor 30-50 euro) bestaat slechts uit twee speakers (en dan moet je dus de originele tweeters laten zitten).

Roadkill (Michiel)

Ja en die ori tweeters zijn dus echt een stuk minder, dus dat ga je merken ;) (ik wil de achterspeakers ooit nog eens vervangen door kleine subs, dan kan je echt goed geluid krijgen)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev