Advertenties


klets maar raak DEEL 196

Gestart door Dennis Postma, 2 februari 2013, 18:56:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Karin

Michiel, gefeliciteerd met je auto van de maand. Mooie foto trouwens.

mark


Edwin Postma

Gefeliciteert michiel.
Mooie foto inderdaad !-!
Truckertje

Dennis Postma

Gefeliciteerd Michiel. Bij deze heb je dan ook de primeur van de 1e station als foto van de maand.  ;)

Tedo

Topplaat Michiel!  !-!
(Volgens ben je naast Dante ook het enige lid met een station)

Roadkill (Michiel)

Hey helemaal gaaf!!!!!!!!!!!!!! (had ik nog helemaal niet gezien, heb het forum als bladwijzer.... :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Jaaaa.... We hebben goed moeten zoeken naar een geschikte foto. Er stonden er niet zoveel in je projecttopic... ;) Hint

Vandaag maar weer eens met de Mégane naar het werk gegaan. Meer omdat de Polo een homo RV heeft die op begeven staat, maar goed... Ben benieuwd of-ie morgen wil starten... :D
Man, wat rijdt-ie toch lekker soepel & comfortabel t.o.v. m'n crosshok... _o_
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rebecca Fontijn


Roadkill (Michiel)

@Dante, ja ik weet het, zal het topic binnenkort eens updaten, al is er onderhand niet echt veel aangedaan...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Gefeliciteerd met je auto van de maand Michiel!! !-!

Umpire (Robin)

ziet er goed uit!

wegenwacht onderweg trouwens.. 8)7
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Umpire (Robin)

Accu dood, kwam uit 2004. had hij nog nooit gezien haha
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Rebecca Fontijn

@Umpire dan heb je een dode auto ja  :D

Umpire (Robin)

stomme ik. En nog leuker, hij had dus nog langer kunnen werken. Maarja, ik laat weer de interieurverlichting aan staan 8)7
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Heatzone (Mark)

hahah, dat is mij dus ook gebeurd vrijdag avond nadat ik even bezig was met de auto! Zaterdag ochtend accu leeg.. Dus de kabels eraan en toen ging hij gelukkig weer aan! Meteen even de auto helemaal schoongemaakt van buiten !-!, binnenkort alvast een begin maken aan het uitgebreide poetswerk.

Ik denk dat ik qua voorbanden op 195/40/17 ga rijden, achter heb ik licht getrokken 205/40/17 op 7j, moet te doen zijn toch? Zal ik geen grotere wang voor krijgen dan achter? aangezien de wang maat in verhouding is met de breedte van de band? Ik wil nu alvast op getrokken banden voor gaan rijden zodat hij voor lager kan !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev