Advertenties


klets maar raak DEEL 196

Gestart door Dennis Postma, 2 februari 2013, 18:56:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Koentje

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 12 februari 2013, 19:25:22
Aangezien Edje geen Meg meer rijd, word het dus voor jou geen prob meer om naar rmc meetings te komen, kan ie voor oppas oompje spelen (en anders hebben we Koen natuurlijk nog :D )

Leuk da je aan me denkt  :D

mark


Dennis Postma

Ja de status van kindervriend zul je altijd blijven houden Koen. :q

juul

Gefeliciteerd !! Enm geniet er van, want voor je het weet.....

Karin

Ga je .......... trouwen haha.

Oh nee, Dennis en Claudia zijn al getrouwd

Dennis Postma

Yep klopt. Op dat vlak ben ik een beetje burgerlijk. Inderdaad eerst getrouwd. Huisje gekocht. Een kleine is dan een logische volgende stap. Gelukkig mogen wij dan ook het geluk hebben dat het ook daadwerkelijk zover heeft mogen komen. Dat is tenslotte iets wat je zelf niet in de hand hebt en waar de natuur ook z'n werk moet doen.  :)

Tedo

Citaat van: Dennis Postma op 12 februari 2013, 13:31:57
(Sorry Tedo  8)7)

Van harte gefeliciteerd!  :)  Y

Ik mag nooit meer raden zeker?

Karin

Geeft ook minder gedoe Dennis zoals jullie het doen.

Opmerking was bedoeld voor Juul, die doet het andersom haha.

juul

Haha maar wij zijn ook gewoon lekker tegendraads. Zo slpane we gewoon thuis en Britt "haalt"me op.
Ach ja iedereen op zijn eigen manier he.

Citaat van: Dennis Postma op 12 februari 2013, 21:24:05
Dat is tenslotte iets wat je zelf niet in de hand hebt en waar de natuur ook z'n werk moet doen.  :)
Je moet er zeldf ook wat voor doen he. ;)

Karin

Zeker weten, anders wordt het leven ook zo saai zeg ik altijd.

Dennis Postma

Laten we dan zeggen dat we zelf het voorzetje hebben moeten geven. 8)7

Rogier

oefening baart kunst zeggen ze toch, alleen deze oefening baart ook kinderen :p

Umpire (Robin)

Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Heatzone (Mark)

hahah, goed bezig in de morgen Rogier :D

Gisteren nog even naar de lekkage gekeken, me pa wilt liever dat ik me er niet zelf aan waag.. dus maar even Kroonenburg bellen en die gaven aan +/- 140 euro voor het vervangen..

Ps. Matthew, die slangen zitten best goed vast, zonder klemmen bijna niet eraf te halen (laat staat erop krijgen :p) Maar mijn waterpomp is vorig jaar vervangen, is het dan niet vanzelfsprekend deze ring ook te vervangen? (nog vreemder dat hij nu al kapot is)

Heatzone (Mark)

Net de onderdelen besteld, nieuwe metalen pijp en 0 ring, was maar 25 euro! Samen met een vriend in zijn werkplaats gaan we de auto maken.  Kosten? waarschijnlijk een schijntje van wat ze anders zouden vragen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev