Advertenties


klets maar raak DEEL 196

Gestart door Dennis Postma, 2 februari 2013, 18:56:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Umpire (Robin)

Ik ben ook weer terug van werk. Wie er dichtbij Amsterdam woont en morgen en zondag niets te doen heeft en ook toevallig softbal leuk vinden om te kijken: Right to Play Toernooi in de sporthallen zuid, met alle speelsters van jong oranje door elkaar heengegooid :)

en ja, ik ben scheidsrechter :D
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Umpire (Robin)

Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Fubar (Marcel)

Door elkaar heengegooide Jong Oranje speelsters :grin: 
Daar moet je naar voor fluiten, scheids ;)  :D
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

juul

Citaat van: Dante op  8 februari 2013, 13:05:35
Fietsers.... De beschermde terroristen van de weg... Het zou verboden moeten worden :neen:
Mooi niet heb ik geen werk meer. Maar gevaarlijk zijn de meeste wel. Is net als al die 65+ers die op een elektrische fiets
rijden. Die hebben vaak niet in de gaten dat ze een stuk harder fietsen als normaal en dat heeft soms vervelende gevolgen.
Dit omdat ze snelheid/afstand verkeerd inschatten.

Rogier

Niet alleen de 65+ op de fiets, trek ze ook maar meteen van de snelweg af.

Dante

Sorry Juul :q

Nou, mijn werkdag begon ook weer goed. Ik rijd de Polo de remise in, breekt m'n aandrijfas af... De homo had zich al enkele dagen laten horen, dus was al naarstig op zoek naar vervangende aandrijfassen... Vannacht om kwart voor twee klaar & geen eigen vervoer... l-
Gelukkig een collega bereid gevonden om een half uurtje te wachten en me een lift naar huis te geven... :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Nou lekker dan. De volgende keer toch maar met de Safrane. ;)

Tedo

Damn, vervelend Dante. Zo zie je maar: Duitse degelijkheid is ook niet eeuwig durend.

mark


Roadkill (Michiel)

Dat is rottig, maar anders pak je toch de bus??? :D

Btw weet iemand toevallig welke bandenmaat er onder mijn Meg moet met 17 inch???
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo


Roadkill (Michiel)

sjit dan is 205/40/17 een no go.... :(
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Umpire (Robin)

Citaat van: Fubar (Marcel) op  8 februari 2013, 18:26:36
Door elkaar heengegooide Jong Oranje speelsters :grin: 
Daar moet je naar voor fluiten, scheids ;)  :D

Nou Marcel, drie keer raden waar ik mijn vriendin heb ontmoet:D
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Renegade (Mark)

Gisteren de wielen opgehaald bij puc polish _o_ nu eerst even slapen na de nachtdienst en dan komen er morgenmiddag foto's !

Dante

#119
@Heatzone (Mark): Er liep er gisteren nog bijna 1, ondanks herhaald toeteren, onder m'n bus. Die had geluk dat haar vriendinnetje haar wegtrok. En niet voor m'n neus... Nee, gewoon halverwege m'n bus l-

@Dennis: Ik zal nu wel moeten ja... ;)

@Tedo: Idd, maar ik durf er vergif op te nemen dat dit nog de originele 23 jaar oude homo is die het begeven heeft.... Twee jaar geleden begaf de homo van de Megane het & die was toen maar 11 jaar oud...

@Michiel: lol... :D Helaas. Ik was de laatste bus, dus geen bus meer... En ik kan dat 12m lange kreng niet bij mij in de straat kwijt ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev