Advertenties


achteruitrijlichten branden niet

Gestart door greenmachine, 2 februari 2013, 13:16:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

greenmachine

Hoi,

Mijn achteruitrijlichten gaan niet branden , als ik de auto in zijn achteruit zet, betreft een megane 2 gt , 2004, 1.6 16v,  al wat info opgedaan op internet en het forum, zou dus de schakelaar op de versnellingsbak kunnen zijn.

De zekering moet goed zijn , want de achterwisser doet het ook, nog niet aan de lampjes gekeken, maar allebei kapot lijkt me sterk.

iemand anders nog een idee, buiten de schakelaar???, kan ik daar trouwens bijkomen?????

Al wel begrepen, mocht hij vervangen worden dan gelijk de bakolie, dus breng ik hem wel weg,

gr Ad

Roadkill (Michiel)

Ze kunnen prima alle twee stuk gaan hoor, ze zijn waarschijnlijk even oud dus als er 1 gaat zal de ander ook op zijn eind zitten. Anders misschien een kabel breuk? (btw wist niet dat ze op de zelfde zekering zaten als de achterruitenwisser zaten, weer wat geleerd)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

greenmachine

tja eigenlijk ook weer zo zal morgen toch even kijken of ze niet stuk zijn, vwb de achterruitwisser, heb ik gelezen op het renault forum, dus niet mijn eigen wijsheid hihi,

gr Ad

greenmachine

lampen zijn allebei goed, dus toch maar gaan bellen voor vervangen van de schakelaar

greenmachine

zo schakelaar zit erin , dus de lampjes doen het weer !-!

spoonD

welke schakelaar is dat?

heb namelijk hetzelfde probleem

ik hoop wat van je te horen

Tedo

Je hebt je auto toch net gekocht? Terug naar de verkopende garage dus  Y

Roy (Coup a One)

#7
Het betreft een sensor i.p.v. schakelaar te zijn ;)

spoonD

#8
ja kan opzich wel, het is alleen 3 kwartier rijden haha

is die sensor/schakelaar makkelijk zelf te vervangen, zo ja, waar kan ik die bestellen

J to the H (Jeroen)

Spoon,

Ik zou er wel mee terug gaan hoor.
Schakelaar sensor zit onderin je versnellingsbak.
Je kan het ook nu aangeven bij de garage, en een weekje ofzo wachten.
Wie weet kom je nog andere dingetjes tegen, die je dan ook meteen kan laten aanpakken.

matthew

Als je een put of brug ter beschikking hebt, kun je het zelf doen.

Maar ik zou idd even terug gaan, je hebt de auto net.

spoonD

heeft er iemand toevallig een foto van of iets dergelijks? of een schema op het punt waar die zit.
stuur ik gewoon die bon op

Dante

Welke bon? Je zult hem eerst de kans moeten geven om het euvel te repareren of hem minstens hiervan op de hoogte te stellen.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Felix

Iets duidelijkers kan ik niet voor je vinden. Het gaat om stekkertje 155


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev