Advertenties


cruise controlle vraagje

Gestart door appie, 28 januari 2013, 21:06:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

appie

Hoi mensen
Heb een vraagje over mijn cruise controlr uit een mecane 2 1.9 dci uit 07
Als ik cc in schakel blijft de gekozen snelheid in het display staan,maar laatst op de snelweg ging ie opeens terug naar kmstand/dagteller.
Nu blijft hij weer staan op ingestelde snelheid.
Is hier miss een truckje voor die ik nog niet weet

Tedo

Heb je, net als ik, de schakelaar van de cruise control altijd in de stand aan staan?
Ik heb nog nooit tijdens het daadwerkelijke gebruik van de cc gehad dat hij van de gekozen snelheid af sprong, maar ik heb wel eens dat als ik start er geen "regelaar" staat maar de km-stand. De schakelaar even uit en weer aanzetten helpt dan.

Roadkill (Michiel)

misschien ff het knopje aangetikt van de boardcomputer op je wisstick (ff geen andere naam voor zo :D) want dan gaat ie ook gewoon verder naar je boardcomputer
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

J to the H (Jeroen)

Er circuleren meer verhalen op het internet hierover..

Als je hem op cruise control hebt staan, dat hij na een aantal seconden terug gaat op de standaard informatie (actueel verbruik, gem. verbruik, dagteller etc.).

Een aantal mensen genoten dit 'euvel' en opeens bleef de regelaar snelheid in het display staan.
Meerdere keren wordt deze vraag gesteld. maar heb nog nergens een antwoord hierop mogen lezen helaas..

Helaas, want ik zou het ook fijn vinden als hij na een paar seconden weer naar de standaard informatie terug zou springen.

linkjes:

http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=149813

http://www.meganeownersclub.co.uk/forum/viewtopic.php?f=2&t=4773

Roadkill (Michiel)

Dan tik je toch ff op het knopje van de boardcomputer, zoveel werk is dat nou ook weer niet toch.....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev