Advertenties


klets maar raak DEEL 195

Gestart door matthew, 22 januari 2013, 12:58:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Haha. Dat moet je in je hebben 8)7
Truckertje

Tedo

Ja, en een groot rijbewijs hebben. Zelfde geldt voor beeldbewerking.  ;)

Edwin Postma

Ik heb photoshop cs2 ofzoiets 8)7
Truckertje

Felix

Met cs2 zou dat ook gewoon kunnen hoor ;)
Hoewel ik ook een Mac prefereer ben ik van mening dat je op een pc gewoon net zo goed kan photoshoppen als op een Mac. Dat is geheel afhankelijk van de skills van de sjopper :)

Dennis Postma

Dit was mij ook gelukt en ik heb geen mac. ;)

Photoshoppen moet je kunnen inderdaad. Als je het eenmaal dokr hebt kun je hele mooie dingen doen. Meestal gebruik ik het alleen om foto's bij te snijden, de kleuren iets bij te stellen of een vuiltje weg te poetsen. Maar af en toe bewerk ik ook wel eens een auto. Gewoon voor de lol.

Umpire (Robin)

Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Remy P

Ben je tijdelijk dood geweest dan??  8)7

Heatzone (Mark)

#187
Ja Robin, leg dat eens uit :P?

Ik heb gisteren mijn roadbox er weer in gezet, olie even gepeild, achteras ingespoten met wd40, subwoofer verplaatst en mijn reserve wiel weer mee!

Hij rijdt alleen heel raar, achter hangt hij zo erg mee in bochten heb ik het idee, of het moet door de 185 banden achter komen en voor rij ik op 205 (tijdelijk omdat me andere banden de geest gaven). Laatst hadden mijn voorbanden nog maar 1.3 bar druk..  :? Of mijn schokdemper is lek, want heb het idee dat links erger doorhangt in bochten dan rechts. Maar hoe valt dat te checken? Heb nog 2 dempers liggen van v-maxx maar daarvoor moet de achteras versteld worden anders rij ik die binnen no-time lek.

**Speciaal voor Tedo

Umpire (Robin)

Zoiets ja, tijdelijk afwezig, beter gezegd zo? :q
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Tedo


Ard Klok


Heatzone (Mark)


Heatzone (Mark)

#192
Destijds heb ik ooit een keer een topic voorbij zien komen over hoe je een torsie-as kan verstellen, volgens mij van een Peugeot.
Bij vrienden heb ik zo goed als alles tot mijn beschikking, brug enzovoort! Alleen nog even een how to nodig, zodat we deze kunnen doorlezen en aan de slag kunnen.

Heb zojuist deze gevonden:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=5881&highlight=torsieas+verstellen

Felix

Je bent nog een 'me' vergeten xD

Heatzone (Mark)

Ohhh dear lord...! Laten we het plaatselijke dialect maar even de schuld geven dat ik constant "me" zeg i.p.v. "mijn".

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev