Advertenties


klets maar raak DEEL 195

Gestart door matthew, 22 januari 2013, 12:58:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

@Umpire, dat las ik ook al, strenge vordt van -20 hebben ze het al over (elfstedentocht???) Btw was vanochtend vroeg ook spekglad hier in de buurt, op een 80km/uur weg net aan 50 gereden en de kont echt voelen zwabberen.....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Citaat van: Rick Santbergen op 28 januari 2013, 20:10:09
Pffh gelukkig niet, hadden we weer zo'n tijd van onzekerheid l-

Tja heel veel zekerder is het nu ook niet. Toezeggingen/beloftes van Rutte zijn niet zijn sterkste punt zeg maar.

Rick Santbergen

Vind het regeerakkoord heel duidelijk hoor.

Tedo

Ach, is er de laatste jaren ook maar een partij(leider) geweest die (al) zijn/haar toezeggingen heeft weten waar te maken? In Nederland hebben we altijd een compromissenregering, en daar komt doorgaans weinig goeds uit. Het enige positieve wat mij de laatste jaren is opgevallen is dat je op sommige wegen 130 mag. (en wiens partij heeft dat bedacht én uitgevoerd?)

Umpire (Robin)

Ik had het eigenlijk over willem alexander als vorst Michiel haha:D
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

mark

Ow krijgen we weer vorst ? ik wou net volgende week mijn zomer wieltjes in elkaar draaien en er onder gooien xd

Dan blijven mijn knal oranje/mislukt rode stalen velgjes er nog maar ff onder  :D

Roadkill (Michiel)

Volgens Wheather channel krijgen we een koude Februari met strenge tot zeer strenge vorst, maar dit is wel een lange termijn voorspelling, en aangezien ze al moeite hebben met het weer over 2-3 uur... ( weerberichten hier geven voor het weekend alweer kans op sneeuw..)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

Zo toch ff een fotootje neerzetten van onze kitten Yara, met haar grote vriendin Yindi, ze groeit als kool is nu 14 weken oud en weegt al 2 kilo....



We zijn erg benieuwd hoe groot dit gaat worden :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin


Benjamin Renon

Hopelijk blijven ze ook zo als ze ouder worden... ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Nou hoopt het eerlijk gezegd niet, ze klimt nu nog wel eens in je been...... (en als het een beetje meezit word ze een kilootje of 8 :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Dan wil je liever niet dat ze in je been klimt. Maar dat is een aardig gewicht voor een kat. Wil haar wel eens zien als ze eenmaal zo groot is haha.

Roadkill (Michiel)

Als het een kater zou zijn zou ze nog ff zwaarder worden, Maine Coon kater kan rond de 12 kilo worden (en dan is ie niet eens dik) en dan eet ie jack russels als ontbijt :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Prachtig. En een kat van ongeveer 8 kilo is niet niks. Weet er alles van. (Al is de onze sinds ie buiten komt wel een kilo kwijt).  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev