Advertenties


klets maar raak DEEL 195

Gestart door matthew, 22 januari 2013, 12:58:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Ik krijg niks vergoed zoals verwacht 8)7  ;(

Maar zondag ga ik een RS achterbumper ophalen en een achterklep !-!


Truckertje

Edwin Postma

Weet iemand waar ik Poppers op afstandsbediening kan vinden om straks mijn achterklep te openen? ;)
Truckertje

Dennis Postma

Poppers? Het zal wel aan mij liggen. Maar wat zijn dat? :?

Tedo

Dat zijn toch van die dingen die deuren en kleppen een klein stukje opdrukken als je auto "geshaved" is?

Rogier

Je kan ook gewoon een centrale deur vergrendeling erop zetten Edje, dan gaat je klep open op een afstandsbediening.

Edwin Postma

Jawel maar ik maak hem helemaal strak de achterklep o-)
Het werkt al op centrale vergrendeling. 8)7

Citaat van: Tedo op 25 januari 2013, 09:53:42
Dat zijn toch van die dingen die deuren en kleppen een klein stukje opdrukken als je auto "geshaved" is?

Dat is correct geantwoord. 8)7
Truckertje

Dennis Postma

Hoe zit dat bij Janneke haar auto dan?

Tedo

@ Edje, ik zeg probeer zo'n bumper, klep en achterlichten te pakken te krijgen:



Dan heb je echt wat unieks.

Edwin Postma

Dat wel maar vind het niet echt mooi op een clio 8)7
En deze is niet voor de Europese markt.
Is voor Brazilië.


Bij die van Janneke moet je hem eerst op contact zetten en dan op een knop drukken.
Dan gaat hij open 8)7
Truckertje

Rogier

De jeugd van tegenwoordig, net komt er een groepje pubers bij mij de winkel in met een fout in het toestel. Ik zei tegen der, je moet je telefoon waarschijnlijk even laten opsturen en laten repareren, ben je hem ongeveer 3 weken kwijt. Ze roept meteen 3 weken zolang zonder een telefoon overleef ik echt niet hoor, ik dacht echt kind stel je niet zo aan.

Ik zelf kon de fout niet vinden in het toestel, het enige foute was dat ze justing bieber op der achtergrond had staan :D

Heatzone (Mark)

Dat is toch de Braziliaanse update voor de Clio van nog niet zo lang geleden toch?

Heatzone (Mark)

@ Rogier, haha zet dat maar bij de omschrijving bij het opsturen van de telefoon :D,

Rogier

Ik ga denk een begrafenis auto naast de deur zetten, ik krijg zovaak te horen dat ze dood gaan als ze even van de wereld zijn afgesloten. Ik wordt vaak knetter gek van me telefoon, dan zet ik me internet echt wel uit. Dat is lekker rustig.

Remy P

Zijn hier toevallig Facebook-gebruikers die mij misschien kunnen helpen??!!
Als ik via mn pc naar mijn Facebook ga, zie ik de balk bovenin niet meer (dus kan me ook niet afmelden!!), heb ik ineens geen vrienden meer, dus ook alle gerelateerde zaken zoals de chat e.d. zie ik ook niet meer :s
Het gekke is dat dit alleen op mn pc is....op mn telefoon doet alles het wel goed. Heb al ge-googled.....de 'help'-functie met vraag en antwoord al geprobeerd, maar nergens staat er iets over.
Wie kan mij helpen??!!

Karin

Remy, ik heb FB maar ik kan je niet helpen, sorry.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev