Advertenties


klets maar raak DEEL 195

Gestart door matthew, 22 januari 2013, 12:58:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Stefan

@paul
Ja, jij bent ook een "ouwe rot" wat dat betreft.... :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

Heb het ouwe ook gezien. Ook zelfs een account gehad. o-)
Truckertje

matthew

Dan ben ik nog maar een broekie dus.
Ik ben sinds januari 2006 clublid.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Christian de Vriend

2004 ben ik bij de RMC gekomen  !-!

kan wel kloppen,volgens de papieren werd ik op 17-01-2004 de eigenaar van een
megane coupe 1,6e
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

Truckertje

Heatzone (Mark)

Vanochtend onderweg naar mijn werk begon rechts achter opeens te stuiteren, bijna op me werk aangekomen was het stuiteren weer weg maar nu kwam er een raar geluid voor in de plaatst, rustig aan die paar honderd meter gereden en het resultaat een lekke band! Natuurlijk geen reserve wiel en krik mee  8)7

Straks komt dus iemand 2 andere velgen brengen en een krik, zal alvast even genoeg zout om me auto heen gooien dat ik knap de krik neer kan zetten..

Edwin Postma

Jammer weer he :D
Maar mag je je velg ook wel even naar kijken. Of daar geen schade is opgekomen l-
Truckertje

Karin

Weer een Megane coupe minder in Nederland. Vanmorgen op TV-West, behulpzame kennis rijd iemand naar het ziekenhuis, die persoon komt niet meer uit de auto. Brandweer erbij om het dak eraf te zagen zodat de passagier er veilig uit kon.

Heatzone (Mark)

Ja erg fijn dit, gelukkig heb ik extreem dunne bandjes, dus veel lucht kon er toch al niet uit ontsnappen! De achterste 2 velgen wilde ik toch al laten richten aangezien hier een kleine slag in zat toen ik ze kocht.

Vind het meer een hele uitdaging om straks in pak, me achterkant op te krikken met een mooie ijslaag op de grond en zonder vies te worden en ongelukken te maken me velg te verwisselen :D

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Heatzone (Mark)

Nee, eigenlijk nooit de moeite genomen om lid te worden, anders was dat wellicht een optie geweest nu :O

Benjamin Renon

Ach even een doekje of wat plastic neerleggen waar je met je knie en schoen gaat steunen en het is zo geregeld. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

Zoals een aantal weten stond mijn auto een aantal dagen bij de garage voor een beurt, keuring en div. dingen. Dinsdagochtend omgeruild en geen problemen. Gisterenmiddag zag ik dat mijn temperatuur hoger opliep dan normaal. Garage gebeld, zolang het niet in het rood loopt is het geen probleem, hou maar even in de gaten.
Vanmorgen vlak bij mijn werk gingen er meerdere lichtjes branden. Garage weer gebeld, auto is net opgehaald en nu maar weer afwachten wat het is. Baal hier wel gigantisch van. Nu maar weer afwachten wat het is.

matthew


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev