Advertenties


Raam doet het niet & hoe koplamp te vervangen.

Gestart door Taropi, 19 januari 2013, 09:50:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

matthew

Nee,als het er staat moet het er handmatig bij ingeschreven staan.

Taropi

#16

in welk boekje moet het dan staan, heb alle boekjes erbij gekregen maar nergens staat iets in geschreven.

waar zijn al die code`s dan van die erop staan.
M.vr.gr.   Auke

RENAULT Mégane II Hatchback 1.5 DCi Business Line 5drs AIRCO   2006

matthew

Zoals ik al eerder vertelde wordt dat niet standaard in een boekje gezet.

Ik zou eerst gewoon nog eens proberen het lampje te vervangen via wielkuip, en anders gewoon naar garage gaan.

Als je een megane hebt zonder lens bol dan zit het gewoon zoals altijd. Dan moet eerst de stekker eraf en dan klem los en dan kan de lamp eruit.

Taropi

Citaat van: matthew op 19 januari 2013, 12:02:52
Zoals ik al eerder vertelde wordt dat niet standaard in een boekje gezet.

Ik zou eerst gewoon nog eens proberen het lampje te vervangen via wielkuip, en anders gewoon naar garage gaan.

Als je een megane hebt zonder lens bol dan zit het gewoon zoals altijd. Dan moet eerst de stekker eraf en dan klem los en dan kan de lamp eruit.

Sorry dat i k zoveel vragen stel ,maar ik ben een leek op dat gebied daarom ben ik ook lid geworden van het forum.

ik heb deze code gevonden 4112 en die werkt als ik in het menu wil van de carminat.

M.vr.gr.   Auke

RENAULT Mégane II Hatchback 1.5 DCi Business Line 5drs AIRCO   2006

Felix

Je radio code achterhalen is niet zo moeilijk. Als je een android telefoon hebt kan je deze app gebruiken om er een te genereren :)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobileone.radiocodegen

Aan die 4112 code heb je niet zoveel. Daarmee kan je in een of ander diagnosemenu komen.

Taropi

Citaat van: Felix op 19 januari 2013, 12:43:19
Je radio code achterhalen is niet zo moeilijk. Als je een android telefoon hebt kan je deze app gebruiken om er een te genereren :)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobileone.radiocodegen

Aan die 4112 code heb je niet zoveel. Daarmee kan je in een of ander diagnosemenu komen.

Dankje FELIX.

M.vr.gr.   Auke

RENAULT Mégane II Hatchback 1.5 DCi Business Line 5drs AIRCO   2006

Dominique Reijerink

Dat is nog eens makkelijk!

app gelijk maar ff geinstalleerd!
Thnx
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

mark

Die app is inderdaad wel handig, ook maar meteen op mijn telefoon gezet.  !-!

ralphaa

Is het raamprobleem al opgelost? Ik heb dit ook gehad een maand geleden. Als je het kapje eraf haalt (waar ook je speaker achter zit) moet je even naar het stekkertje van het raam kijken. Ik heb het contrastekkertje losgehaald en de aansluitpunten naar elkaar toe gebogen en toen weer erin geklikt en het probleem was opgelost.

JWL

Raamprobleem hier ook opgelost.
Stekker vol water en beetje groen geworden.
Wanneer maakt Renault nu eens waterdichte auto's? ;)


matthew


Taropi

Citaat van: JWL op 12 februari 2013, 16:00:35
Raamprobleem hier ook opgelost.
Stekker vol water en beetje groen geworden.
Wanneer maakt Renault nu eens waterdichte auto's? ;)

Ja het raam probleem is opgelost , weet alleen niet wat ze gedaan hebben.  :huh:
ben het gewoon vergeten te vragen.
M.vr.gr.   Auke

RENAULT Mégane II Hatchback 1.5 DCi Business Line 5drs AIRCO   2006


Roadkill (Michiel)

Citaat van: ralphaa op 10 februari 2013, 23:57:25
Is het raamprobleem al opgelost? Ik heb dit ook gehad een maand geleden. Als je het kapje eraf haalt (waar ook je speaker achter zit) moet je even naar het stekkertje van het raam kijken. Ik heb het contrastekkertje losgehaald en de aansluitpunten naar elkaar toe gebogen en toen weer erin geklikt en het probleem was opgelost.

Je bedoelt met kapje gewoon het rooster van de speaker? Ik heb gisteren ff snel gekeken, rooster van de speaker eraf gehaald , speaker gedemonteerd, maar dan zit het bij mij net ff anders of heb te grote handen want ik kom daarna net niet bij het motortje, ga zo nog ff kijken of ik wat meer kan demonteren kon mijn torx setje niet vinden.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Ja je komt er niet gemakkelijk bij maar het kan wel.  Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev