Advertenties


lichten branden tegelijk

Gestart door Umpire (Robin), 17 januari 2013, 18:02:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Umpire (Robin)

nou ben ik weer met een nieuw probleem.

kort samengevat:  als ik rem gaat m'n  mistlicht branden, als ik dan richting links geef gaat m'n mistlicht meeknipperen en als ik tegelijk hard rem en richting links geef gaat m'n mistlicht branden en m'n richtingaanwijzer niet.

m'n schoonpa heeft vorige keer gekeken en hij zei toen iets met massa ofzo. 1 probleem, hij zit voor de komende twee weken in het buitenland.

Hij had het vorige keer binnen vijf minuten gefixt. Dus kan dat makkelijk?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Christian de Vriend

jazeker,massa probleem is een bekend kwaaltje,even goeie massa leggen,of contactpunten
van connector schoonmaken/inspuiten (contactpray) en dan zou alles weer moeten werken.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Umpire (Robin)

Dus gewoon even de contacten van m'n achterlicht losmaken en even inspuiten?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Christian de Vriend

even kijken of de contactpuntjes goed zitten,en niet te ver terug gebogen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

shootme (Tom)

Ik had met mijn megane ook zoiets... Als ik voor de ruitenwissers aan had en ik ging remmen, ging mijn ruitenwisser achter aan.  :D
Ik vond het wel leuk, want als ik aan het remmen ben, kijk ik in de spiegel naar achterop komend verkeer, dus vond het dikke  !-!

Later zag ik als ik ging remmen dat heel zwakjes het lampje van mistachterlicht begon te branden op mijn dashboard bij het remmen.

Toen besloot ik om het te fixen.
Maar even een kabeltje van de 0-pool bij de achterlichten op het chassis verlengd en het probleem was weg.
Jonge jongens horen enge dingen onder het bed.
Volwassen mannen horen enge dingen onder de motorkap.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev