Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 55

Gestart door Stefan, 8 januari 2013, 14:53:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Renegade (Mark)

#195
Staat m netjes die nieuwe wielen !-! en plattere bandjes is ook alleen maar mooier ! Tellerafwijking is iets wat je voor lief neemt met een verlaagde auto.

Om verder te verlagen met je v-maxx set zonder iets onomkeerbaars als veren persen, aan de voorkant de hulpveren ertussenuit en aangezien de set al op het laagste staat de onderste stelring. Aan de achterkant kan de hele "stelschotel" ertussenuit :q

Roadkill (Michiel)

Achter zit het probleem niet die kan nog een cm of 4 zakken, bij de Meg2 zit maar 1 veer op de veerpoten. Maar als ik lager ga loop ik ook veel meer kans op problemen met de aandrijfing, en daar zit ik niet op te wachten. Onderste stelring vind ik ook eigenlijk geen optie om weg te halen, in de winter schroef ik hem weer omhoog..
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

Velgen staan de auto wel netjes Michiel.


Het lijkt trouwens wel of ik ook in de cc zit  :P

Haha am Ring, was wel een erg dikke cc.

Renegade (Mark)

De aandrijfas natuurlijk ? Lijkt me inderdaad dat je niet zit te wachten op een notch die gemaakt moet worden in het chassis van de auto.

Roadkill (Michiel)

Ja als ik lager ga word de kans op probs met de assen vele malen groter, en daar zit ik dus niet op te wachten :D maar ik vind het goed zo net bijna alle stickers van de achterkant afgehaald en ff door de wasbox gehaald, nu deze velgen eronder zitten was ik ook in een lap klaar met de stickers, zit er nu nog 1 achterop (en die blijft net als de raamsticker voor, enkel nog sticker van de motorkap nog verwijderen
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Fubar (Marcel)

Nu nog een foto van NA het wassen en je avatar 'verversen' :x
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Tedo


Umpire (Robin)

Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Roadkill (Michiel)

Nou zaten er bij mij wel veel op hoor :d



(enkel de bovenste groene zit er nog achter op)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Heb hem gewoon bijna tegen het huis gezet en dan de fohn erop, maar ja evengoed nog aardig mogen pulken :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Haha dat was misschien ook wel een beetje te veel van het goede . :D

Tedo

Citaat van: Umpire (Robin) op 15 februari 2013, 22:52:50
volgens mij is Tedo geen fan van stickers :x

Eentje is wel leuk, maar zoveel is niet mijn ding. Zelf vond ik die op de kop staande met "if you can read this, put me back on my wheels" wel leuk. Maar de groene die Michiel heeft laten zitten is natuurlijk gewoon handige info voor achteropkomend verkeer.  Y

Roadkill (Michiel)

Wat ik btw erg apart vind; ik heb nog niet eerder zo laag gelegen als met deze set, maar het lijkt wel of ik nu nog minder vaak de grond raak... :D (wel wat vaker zwerfvuil tegen de bumper, en sommigge straten zijn nu echt een NO-GO, maar daar rijd ik zelfs niet graag met de standaard Twingo (achterlijk soort van halve betonnen bollen in het wegdek )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Fubar (Marcel)

#209
Citaat van: Roadkill (Michiel) op 16 februari 2013, 09:32:32
Wat ik btw erg apart vind; ik heb nog niet eerder zo laag gelegen als met deze set,
Dat ligt m.i. puur aan de plattere band (205/40/17) t.o.v. je vorige 16"setje v.v. 205/55/16.
Citaat van: Roadkill (Michiel) op 16 februari 2013, 09:32:32
maar het lijkt wel of ik nu nog minder vaak de grond raak... :D
Oorzaak: bandjes opgepompt met helium ipv lucht :? :D ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev