Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 55

Gestart door Stefan, 8 januari 2013, 14:53:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo


mark

Heb vandaag 1,5 bij 2,5 meter carbonfolie binnengekregen, om de motorkap weer overnieuw te doen  :)

Ik zal alleen nog wel ff moeten wachten totdat de vorst weg is zodat het er ook lang op blijft zitten  ;)

Benjamin Renon

Toen ik thuis kwam van mijn werk stond er een leuke doos op mij te wachten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Ik ga van de week een nieuw setje banden bestellen, het worden de Toyo tires Proxes 4, met de maat 205-40-17, deze zullen iets getrokken staan op me 8,5j velgen


Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Ik vind het ook zeker fijne banden, ik heb ze al voorop gehad voor 2 maandjes, nu dus nog maar een setje halen, om niet met 2 verschillende merken te gaan rijden ;)

Thijs

Hallo hallo  --

Lang niet vol op actief geweest maar ben der weer ;)

Vorige week zaterdag heb ik in Limburg een mooi setje velgen kunnen kopen voor een mooi prijsje  !-!








Voor de rest is er in de afgelopen tijd al heel wat veranderd zoals je misschien kunt zien (voor de mensen die hem herkennen)

Gr. Thijs
Haast je wanneer je tijd hebt, dan heb je tijd wanneer je haast hebt!


Jeremy

Mooie velgen. Ik raad je alleen wel aan om niet met dit weer te rijden op deze velgen. De gepolijste rand is heel gevoelig voor het strooizout en zal erg te lijden hebben eronder.
Geloof me... Ik spreek uit ervaring en opnieuw polijsten ben ik nu mee bezig en daar gaat flink wat tijd in zitten ;)

Thijs

Citaat van: Jeremy op 24 januari 2013, 22:42:19
Mooie velgen. Ik raad je alleen wel aan om niet met dit weer te rijden op deze velgen. De gepolijste rand is heel gevoelig voor het strooizout en zal erg te lijden hebben eronder.
Geloof me... Ik spreek uit ervaring en opnieuw polijsten ben ik nu mee bezig en daar gaat flink wat tijd in zitten ;)

Ik kreeg ook als tip mee dat ik ze vooral nu regelmatig moet wassen en schoonhouden ;)
Haast je wanneer je tijd hebt, dan heb je tijd wanneer je haast hebt!

Tedo

Maar: hoe doe je dat als het vriest? Wasstraat?

Ziet er wel goed uit  !-! Je gaat de klep met spoiler nog wel blauw maken, hoop ik?

Thijs

Citaat van: Tedo op 24 januari 2013, 22:56:26
Maar: hoe doe je dat als het vriest? Wasstraat?

Ziet er wel goed uit  !-! Je gaat de klep met spoiler nog wel blauw maken, hoop ik?

Nee gewoon met een sponsje wat water en zeep  :q

Blauw?  :D nee dit blijft zo. Het is nog de bedoeling om mijn dak zwart te maken plus de hageldeuken eruit te laten halen
Haast je wanneer je tijd hebt, dan heb je tijd wanneer je haast hebt!

Rohald

Ziet er netjes uit Thijs !-!
De velgen maken de man...euh, auto :D
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev