Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 55

Gestart door Stefan, 8 januari 2013, 14:53:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Karin

Sorry voor het dubbele bericht, er ging hier iets niet goed en toen werd het dubbel geplaatst. In de laatste kon ik nog wel even een typfout verbeteren haha.

Maar ik zou ze er nu nog niet onder laten zitten als ik jou was.

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin


juul

Ik ga van de week beginnen met de mijne en hoop ze dan wel met de zomer klaar te hebben.


Dante

@Michiel: Dat ziet er goed uit..! !-!

@Karin: Welk dubbele bericht..? :huh:





;) :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew

Ik wacht even de betere foto's af Michiel.
Maar ook voor jou geld dat bandenmaat 205-50-17 moet zijn, vult de wielkast ook gelijk weer beter en minder tellerafwijking.

Roadkill (Michiel)

Ja ik weet het, maar de banden hebben nog zeker zo'n 7mm profiel dus vind het zonde om er andere banden om te gooien, en hij ligt nu wel lekker laag :D Ik zit er btw nog wel aan te denken om de onderste ring van de schroefset er af te halen dan kan ie nog een cm lager..... (btw als er andere banden om gaan dan ga ik waarschijnlijk voor 195-50 of 185-55 dan komen ze er ietsjes getrokken om
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

waarom verkoop je deze banden dan niet via mp, dan worden je nieuwe banden weer iets goedkoper.

Roadkill (Michiel)

Omdat ik het voor nu wel ff prima vind ;) Net wel ff centreer ringen besteld, zodra die binnen zijn laat ik de set ook meteen nog ff uitbalanceren, en dan ben ik voor lopig wel ff klaar :)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Het is allang licht: waar blijven die (goede) foto's?  o-)

Roadkill (Michiel)

Ja hallo, ik ben verder best druk hoor, oppas op de buurhond, moet de bank repareren ( poes is namelijk van de week UIT de bank gekomen... :D) gelukkig de onderkant maar toch) en aangezien ik gisteren de hele dag weg ben geweest loop ik nu zwaar achter met het huishouden...... Maar misschien vanmiddag ff, heb ze wel allemaal schoon nu, enkel de auto moet nog ff gewassen worden
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Haha Michiel, je moet wat beter prioriteren! Duss... waar blijven die foto's nou!!! 8)

Roadkill (Michiel)

Als je tijd hebt kom je ze maar maken :) Ik zit nu pas aan mijn ontbijt en was gewoon al om 7:15 op....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

haha deal!! Volgende week een avond bij de Argos? (voorkeur dinsdag)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev