Advertenties


klets maar raak DEEL 194

Gestart door matthew, 7 januari 2013, 22:05:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Fubar (Marcel)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 20 januari 2013, 16:19:47
Het is hier nu aardig aan het sneeuwen, begon een 10 minuten terug maar begint al aardig wit te worden ;)

Servus --

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

mark

we love snow  !-! zo is dat
(behalve als je een slome voor je hebt die 10 km/uur gaat rijden, dat mag wel een beetje harder op het rechte stuk  :D )

Rogier

Ik hou ook van de sneeuw, alleen nu mag het van mij wel weer verdwijnen, heb gisteren de auto in de bosjes gehad en tegen een prullenbak op gereden (gelukkig niet te hard) nu wachten op de dooi zodat ik de auto kan wassen en de schade kan bekijken.

Moet er wel bij zeggen dat ik daarvoor aan het "driften" was met de auto in de sneeuw, en toen het gebeurde deed ik dat niet en reed ik rustig een rondje.


Umpire (Robin)

Sneeuw, verdwijn maar weer, dan kan ik gaan poetsen en dan blijft het tenminste allemaal eventjes schoon..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Dennis Postma

Citaat van: Rogier op 21 januari 2013, 14:53:06

Moet er wel bij zeggen dat ik daarvoor aan het "driften" was met de auto in de sneeuw, en toen het gebeurde deed ik dat niet en reed ik rustig een rondje.

Haha, zo heeft Claudia ook eens bijna bij iemand in de voortuin gestaan. Gelukkig zat er nog een klein perkje voor de tuin.

Hopelijk heb geen tot nauwelijks schade.

Heatzone (Mark)

Ik vind het ook wel weer mooi geweest, wil wel weer graag de auto poetsen en kijken wat voor kleur hij had afgelopen zomer :D

Vanochtend fijn 45 minuten lang 30/40km per uur gereden wat ik normaal in ongeveer 15 minuten doe

juul

Zo heb vandaag weer het lidmaatschap verlengt kunnen we er weer tegen aan voor een jaar.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma


Koentje

ff een vraagje. ik sprak matthew hierover.
Ik wil verder als Sympathisant maar hoe wordt dat veranderd?

Dennis Postma

Als je je forum account bedoeld. Dat regelen wij voor je.

Rogier

ik heb ook het bedrag overgemaakt, en blijf weer een gezellig jaartje bij jullie. hopen op een mooi meeting jaar.

Dennis Postma

Top Rogier. Wij gaan zeker ons best om er weer wat moois van te maken.

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Rogier op 21 januari 2013, 19:20:07
ik heb ook het bedrag overgemaakt, en blijf weer een gezellig jaartje bij jullie. hopen op een mooi meeting jaar.

i`m in! :)
heb ut al n poosje geleden overgemaakt.
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Heatzone (Mark)

Ik ben nu eigenlijk toch wel een beetje opzoek naar angel eyes, liefst zwart voor de meg 1 phase II

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev