Advertenties


klets maar raak DEEL 194

Gestart door matthew, 7 januari 2013, 22:05:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Jeremy, is het zakken al gelukt? Ik heb er niks meer over gelezen :o, ben eigenlijk wel benieuwd!!

Stefan

Niemand heeft "schuld"... :neen:
Je hebt je mening netjes verwoord.
1 ieder heeft zijn punt gemaakt en mening geuit erover en nu is het weer tijd om verder te kletsen.

;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

#137
Citaat van: Tedo op 17 januari 2013, 21:55:17
Coole film, Unstoppable, inderdaad.  Y Grappig dat eerst het rechter frontsein stuk was, en nu het linker ;)

Komt mijn vrouw net thuis van een lange dag, is het achterste zijruitje van de sedan ingetikt  >:(
Die kon gelijk door naar Carglass, dat gelukkig 24 uurs service heeft.
Op het oog is er verder niets weg (auto was ook nog op slot), en is de "inbreker" kennelijk gestoord of lukte het niet wat hij wilde.

Misschien een sneeuwbal geweest, schijnt bij jullie iig een aardig pak te zijn gevallen :D ( maakt voor het herstel verder niks uit natuurlijk, maar heb liever een sneeuwbal  dan de andere optie)

@Mark, lekker dat ie weer goed gekeurd is! (en dat de rekening mee viel :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Umpire (Robin)

Ed, je hebt me even laten lachen met 'je moet niet dronken dat ik denken ben'!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

mark

Ja hehe  :D hoe lang heeft hij dat er al wel niet onder staan

Tedo

@Michiel: zo te zien geen sneeuwbal. Dieven pakken altijd het kleinste ruitje achter.
We denken dat het niet gelukt is erin te komen omdat we altijd met het kinderslot erop rijden (dan krijg je de achterportieren niet open van binnenuit). Tip dus voor iedereen met een vijfdeurs Megane hier.

Jeremy

@Heatzone: Zakken is nog niet gelukt... Is ook veel te koud om buiten te sleutelen nu, maar zodra ik een keer tijd heb dan schuif ik even een paar machines aan de kant in de werkplaats op mijn werk en zet ik de auto wel even binnen en doe ik nog een poging !-!

Rohald

Wie weet waar je een achterruitwisser kan halen? Ik heb al bij Halfords op de site gekeken (als iemand het zou hebben...), maar die verkopen ze niet :huh:
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Umpire (Robin)

Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Umpire (Robin)

Ik zit er trouwens over na te denken om neonbalken bij de voeteinden te maken. Sigarettenaansteker ergens in m'n middenconsole bouwen, splitter erop met usb, schakelaartje tussen (masterswitch), usb naar boven leggen zodat ik aansluiting voor tomtom heb, neonbalken aan de twee gesplitte sigarettenaansteker leggen met daartussen weer een schakelaar. Is dat wat?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

matthew

Citaat van: Rohald op 17 januari 2013, 23:24:30
Wie weet waar je een achterruitwisser kan halen? Ik heb al bij Halfords op de site gekeken (als iemand het zou hebben...), maar die verkopen ze niet :huh:

Dealer of brezan of ander automatrialen zaak.

Edwin Postma

Citaat van: Umpire (Robin) op 17 januari 2013, 22:50:30
Ed, je hebt me even laten lachen met 'je moet niet dronken dat ik denken ben'!
Ik wist niet eens meer dat ik dat had staan 8)7
Ach daarom staat het er. Om je te  Laten lachen. o-)
Truckertje

Renegade (Mark)

Citaat van: Umpire (Robin) op 17 januari 2013, 23:32:02
Ik zit er trouwens over na te denken om neonbalken bij de voeteinden te maken. Sigarettenaansteker ergens in m'n middenconsole bouwen, splitter erop met usb, schakelaartje tussen (masterswitch), usb naar boven leggen zodat ik aansluiting voor tomtom heb, neonbalken aan de twee gesplitte sigarettenaansteker leggen met daartussen weer een schakelaar. Is dat wat?

Als je de sigarettenaansteker zelf niet meer gaat gebruiken kun je deze ook weghalen, alle kabeltjes rechtstreeks parallel door solderen. Even voor de zekerheid een extra zekering ertussen voor als je teveel tegelijk aan zou zetten zodat je kabels beschermd worden.

Ik weet niet of je een beetje handig bent met glasvezel ? Dan zou je de usb-aansluitingen mooi kunnen wegwerken in het opbergbakje achter de versnellingspook en voor de tomtom misschien naast het klokje aan de bovenkant van het dashboard ?

Rick Santbergen

Over 2 maandjes weer eens langs Joost, achterkant verder omlaag :)

Umpire (Robin)

Ik kan de zekering voor de sigarettenaansteker toch ook iets hoger afzekeren trouwens?

En kwa glasvezel ben ik totaal niet handig en creatief, dus dat wordt een gaatje boren haha.

Goeiemorgen trouwens!
Koffie?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev