Advertenties


klets maar raak DEEL 194

Gestart door matthew, 7 januari 2013, 22:05:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

ik heb zelfs spikes voor mijn MTB, werkt super  !-!, schaatsers kijken ook heel raar als je die op het ijs inhaalt  :D (enkel is mijn conditie nu dus 0.....  :cry: )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Ik ben op de fiets na het station gegaan, sommige delen waren niet gestrooid dat was best een beetje scary, was echt wel bang dat ik goed op me plaat zou gaan maar dat is niet gebeurt gelukkig.

Jeremy

Om te leren wat te doen als je controle verlies hebben ze slipcursussen voor uitgevonden.
Zo'n cursus leer je meer van dan als je zelf aan het klooien gaat en het is een stuk veiliger voor jezelf en andere.
En over het gedrag van mensen met deze weersomstandigheden...
Als je eigenlijk niet durft te rijden stap dan gewoon niet in en neem de fiets of het OV of blijf gewoon thuis.
En winter of zomerbanden maakt geen reet uit... als je gewoon goed oplet kan je gewoon aardig de snelheid erin houden met zomerbanden.
En je voertuig leren beheersen is ook gewoon een kwestie van voorzichtig zijn maar niet té voorzichtig... gewoon voelen wat de auto doet en zodra je merkt dat je gaat glijden het gas eraf. Zo rijd ik altijd in deze omstandigheden en het gaat altijd prima en ik houd nooit het verkeer op.
Spelen op een verlaten parkeerplaats is naar mijn mening net zo gevaarlijk als midden op een straat... voor hetzelfde geld komt er iemand die parkeerplaats opgereden en ben jij druk bezig met je capriolen waardoor je dat niet ziet en voor je het weet heb je een botsing. Dan kan je wel maar 20 of 30 rijden, maar als die auto dat ook rijd tel maar op... En een persoon aanrijden met die snelheden kan ook al gauw dodelijk aflopen.

mark

Winterbanden maken wel degenlijk verschil uit

Een paar maand geleden brak mijn achterkant ineens uit (er lag ijzel in de bocht en had dit niet opgemerkt)
Als ik niet af en toe eens op een lege parkeerplaats speel dan wist ik niet wat ik dan moest doen.
En dan had ik waarschijnlijk een paar fietsers dood tegen een auto gedrukt of ik was de vijver in gegleden.
Ik wist nu meteen wat ik moest doen om weer de controle te krijgen, en ben daardoor nergens tegen aan gebotst.
Dus je ziet maar weer waar dat spelen goed voor is.  Y

Heatzone (Mark)

Zo moet ieder het voor zichzelf weten! Ik heb het wel eens op ons eigen asfalt terrein gedaan, puur om te weten hoe me auto zou reageren, wat erg handig is! Maar ik kan zien dat het gevaarlijk kan zijn voor plekken die voor iedereen toegankelijk zou zijn.

Ik rij al 5 jaar op zomerbanden, mits je voldoende afstand houd en gewoon naar omstandigheden rijdt is het perfect te doen!

Vandaag me auto weer opgehaald hij kroonenburg, de bakhoes was kapot ipv me ashoes wat ik eerder begreep. Alles is vervangen en de rekening viel 70 euro lager uit. De versnellingsbak lekte dus ook olie..
Verder nog een carterpan afsluiting die kapot was. Daar gaven ze aan dat er een tijdje is dat er erg slechte lagers zijn gemaakt (dit alleen de lagers voor achter) en dat er heel veel auto's na korte tijd al de wiellagers achter moeten vervangen.

Al met al kroonenburg heeft het weer top geregeld en altijd in voor een gezellig praatje over renaults!

Jeremy

Gezond verstand wil ook weleens helpen bij zulke situaties en een beetje opletten kan ook geen kwaad... Bij lagere temperaturen kan je ijzel verwachten en als je dan een bocht ziet minder je vaart dan breekt je achterkant ook niet uit...
Heb nog nooit gehad dat mijn achterkant uitbrak... Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik autorijden serieus neem.

Rebecca Fontijn

@Umpire zolang je maar voorzichtig en verantwoord rijdt

mark

ja tuurlijk jonge, ga nu niet lopen doen alsof ik de heletijd op de openbare weg zit te spelen >:( want dat doe ik niet

Benjamin Renon

Er lijkt me nu wel genoeg geschreven over het wel/niet spelen op een parkeerplaats. Wel een beetje vriendelijk blijven. :police:
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Benjamin Renon

Zit nu unstoppable te kijken. Film met treintjes. ;) We grappig om te zien al die technieken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Heatzone (Mark)

Hahah! Wij kijken big mama hier....

Edwin Postma

Citaat van: Benjamin Renon op 17 januari 2013, 21:37:17
Zit nu unstoppable te kijken. Film met treintjes. ;) We grappig om te zien al die technieken.
Ik ken hem al maar hij is super vet!
Truckertje

mark

Ja zit hier ook big momma te kijken :D

Tedo

Coole film, Unstoppable, inderdaad.  Y Grappig dat eerst het rechter frontsein stuk was, en nu het linker ;)

Komt mijn vrouw net thuis van een lange dag, is het achterste zijruitje van de sedan ingetikt  >:(
Die kon gelijk door naar Carglass, dat gelukkig 24 uurs service heeft.
Op het oog is er verder niets weg (auto was ook nog op slot), en is de "inbreker" kennelijk gestoord of lukte het niet wat hij wilde.

Jeremy

Ik voerde gewoon een discussie... als mijn punt niet aankomt en word gezien als belediging is niet mijn fout, maar oké...  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev