Advertenties


klets maar raak DEEL 194

Gestart door matthew, 7 januari 2013, 22:05:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mark

#90
Haha als er hier nog een centimeter bij valt dan kan ik voor sneeuwschuiver spelen  :D

M'n megane staat tot de onderlip in de sneeuw dus er ligt zo ongeveer een centimeter of 8

Ik ben net terug van school, maar het was prima te doen. Ik ging zoals gewoonlijk van Almelo naar Rijssen.
binnenweggetje door de middle of nowhere waar nog helemaal niks gestrooit was en toch nog binnen 20 minuutjes in Rijssen. (ik heb mij dus wel aardig vermaakt onderweg  :D)

En vervolgens kon ik het natuurlijk niet laten om nog even een half uurtje te spelen op het lege parkeer terrein van lucky  Y

matthew


Renegade (Mark)

Hier ligt nu ook eindelijk een cm of 2-3 _o_ helaas nog niet genoeg om sneeuw te schuiven maar dat mag de pret niet drukken !

Rebecca Fontijn

Na aardig wat sneeuw gister nacht en overdag is het hier nog wel wit en zo met dat zonnetje erbij is het wel lekker ook

Edwin Postma

Citaat van: matthew op 15 januari 2013, 21:21:22
Zal wel een lang dagje zijn geweest voor je.
Nee valt mee. Voor mij dan.
13uurtjes :D
Truckertje

Dennis Postma

Hier is ongeveer een centimeter of 3 gevallen. Ook ik moet gewoon werken met dit mooie winter weer. Het is wel weer genieten voor op de trein met het besneeuwde landschap.  _o_

Umpire (Robin)

Ik ga morgen maar weer eens proberen op werk te komen. Ben benieuwd hoe lang ik er morgen over doe !-!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

mark

Ik heb mij vanavond weer prima vermaakt in de sneeuw.

Ik ging vroeg in de avond ff kijken of alle auto's van het terrein af waren, was helaas niet zo.
Dus anderhalf uur later weer terug gekomen, was mijn kennis daar met zijn maten gezellig een driftmeeting aan het houden  met 5 auto's !-! Dus gezellig mee gedaan en zo ruim een uur wezen driften op een parkeerplaats  !-!

Jeremy

Ik vind jou erg onverantwoordelijk Mark... Lees veel mee op het forum en zie telkens berichten van jou voorbij komen met daarin vermeld dat je speelt met je auto.... een auto is geen speelgoed! Het is een dodelijk wapen die een hoop schade aan kan richten!
Dan kan je zeggen dat je het alleen maar doet als er niemand in de buurt is, maar je kan op de openbare weg er nooit zeker van zijn dat je alleen bent!
En dat je met je maten op een parkeerplek capriolen uithaalt is helemaal niet handig... voor hetzelfde geld raak je de controle kwijt en rij je 1 van je maten morsdood! Leuk voor de familie... en ook leuk voor jouw familie als je jezelf kapot rijd!
Ik hoop eigenlijk dat je een keer betrapt word en dat je je rijbewijs kwijt ben voor een tijdje! Klinkt misschien ###lig, maar is een goede les en je levert dan geen gevaar meer op voor andere.

Dat moest ik even kwijt. Irriteer me al een tijdje eraan.
Is niks persoonlijks tegen jou Mark... Volgens mij ben je best een aardige knul, maar kan gewoon niet tegen dat onverantwoordelijke gedrag.

Koentje

Mark, ik begrijp je helemaal...
Ik heb met mijn coupe ook wat zitten spelen maar dan met 15 a 20km/p.
Nou hoor ik je denken dan je zelfs met die snelheid je auto in stukken ken rijden.

Renegade (Mark)

Als je nooit "speelt" met je wagen in de sneeuw op plaatsen waar het op dat moment kan kom je er nooit achter hoe de wagen in een bepaalde situatie reageert ! Je leert er toch wel van hoe de wagen zich gedraagt in een slip en hoe je er het beste weer uit komt. Eens even een paar keer op een lege parkeerplaats waar het glad is goed hard op de rem trappen en dan kun je direct voelen hoe je het beste een noodstop op een gladde weg kan maken als het ooit nodig is !-!

Als je dit nooit hebt gedaan, je weet niet hoe je wagen reageert bij een noodstop of als je in een slip terecht komen, dan lijkt het me met dit weer de kans alleen maar groter dat je iemand van zijn sokken rijd ;)

Dat is gelijk de grootste ergernis op dit moment, mensen die overvoorzichtig rijden op zomerbandjes of mensen die zelfs niet eens durven rijden met sneeuw maar het toch moeten ivm. werk. Een beetje wat files gaan veroorzaken.... Pak lekker het OV of meld je ziek maar, blijf vooral van de linkerbaan van de snelweg af met die 81km/h zodat je met 1km/h verschil de vrachtwagens gaat inhalen en dan nog 1km links blijft plakken terwijl rechts gaten zat zijn tussen de rest van de slakken l- vinden ze het dan gek en gaan ze wat met lichten seinen omdat ik ze rechts inhaal en hem verderop weer ertussen prak omdat ik iemand in wil halen die wel netjes rechts rijd l-

Edwin Postma

Ik ben het met je een mark.

Ik ben zelf chauffeur. Maar zie het met dit weer zeker dat er mensen angstig links rijden.
Met de vrachteagen bagger ik er mooi doorheen !-!
Maar ik sta niet echt snel stil.
Ongelukken net vrachtwagens gebeuren met dit weer vooral door een andere weggebruiker.
Mensen die zoals mark eigenlijk niet durven maar moeten rijden.
Die gooien hem op het laatste moment er tussen.
Vrachteagen vol in de remmen. Glijd door en boem.
En dan is de chauffeur altijd de sjaak.
Ik zie en hoor het veel van collega's :x
Een vrachtwagen is dan echt een moordwapen.
En wees niet bang om eens een vrachtwagen voorrang te verlenen op een kruising of rotonde waar hij het eigenlijk niet heeft.
Wij wegen ongeveer 36 ton totaal. (50ton maximaal toegestaan)
Moet op die ijsbaan ook stoppen en opgang zien te komen. Dit kan heel lastig zijn voorvde chauffeur.

En dat ben ik weer kwijt
Truckertje

Heatzone (Mark)

I kreeg net een telefoontje van Kroonenburg, 2 lekker ashoezen en een wiellager die af is..
Me wiellager heb ik allemaal 1,5 jaar geleden gehad, hebben jullie ook dat dit zo snel slijt?

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Jeremy op 16 januari 2013, 22:29:13
Ik vind jou erg onverantwoordelijk Mark... Lees veel mee op het forum en zie telkens berichten van jou voorbij komen met daarin vermeld dat je speelt met je auto.... een auto is geen speelgoed! Het is een dodelijk wapen die een hoop schade aan kan richten!
Dan kan je zeggen dat je het alleen maar doet als er niemand in de buurt is, maar je kan op de openbare weg er nooit zeker van zijn dat je alleen bent!
En dat je met je maten op een parkeerplek capriolen uithaalt is helemaal niet handig... voor hetzelfde geld raak je de controle kwijt en rij je 1 van je maten morsdood! Leuk voor de familie... en ook leuk voor jouw familie als je jezelf kapot rijd!
Ik hoop eigenlijk dat je een keer betrapt word en dat je je rijbewijs kwijt ben voor een tijdje! Klinkt misschien ###lig, maar is een goede les en je levert dan geen gevaar meer op voor andere.

Dat moest ik even kwijt. Irriteer me al een tijdje eraan.
Is niks persoonlijks tegen jou Mark... Volgens mij ben je best een aardige knul, maar kan gewoon niet tegen dat onverantwoordelijke gedrag.

@jeremy, op een lege parkeerplaats, zie ik geen probleem hoor. Mark zal er zijn auto beter door leren kennen en denk dat ie de risico's wel kan inschatten. Heb het vroeger ook gedaan en trek daar ook nog steeds voordeel van, en over het algemeen valt de snelheid heel erg mee, denk dat de meeste echt hooguit 30km/u glijden. Wat Renegade zegt ben ik het ook mee eens, de mensen die nu met angst achter het stuur zitten zijn 10000x gevaarlijker en die rijden gewoon tussen de rest van het verkeer. Ik hoef niet echt de deur uit dus ik doe het dan ook niet, maar moet ik wel weg dan weet ik hoe te reageren in geval van, zegt btw niet of ik er zonder brokken vanaf kom natuurlijk, maar de kans is wel veel groter dan dat je bang bent of gewoon weg nooit gekeken hebt wat je auto kan....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

Mark, heb je die wiellagers ook bij Krooneburg laten doen?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev