Advertenties


klets maar raak DEEL 194

Gestart door matthew, 7 januari 2013, 22:05:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

Mijne gaat na de carnaval v.d. APK, mochten de kosten dan meevallen dan ga ik de voorbumper restylen, koplampen + lexus achterlichten en een andere achterspoiler in kleur laten spuiten (duim, duim maar heb mijn twijfels) ;)

Heatzone (Mark)

@Roy,  Ik dacht dat jij destijds toen de devileyes koplampen alsnog had gekocht :O? Verder denk ik eerlijk gezegd dat de chromen lichten (mocht je hiervoor kiezen) niet zo mooi gaan staan als je huidige achterlichten :o

Roy (Coup a One)

@ Heatzone (Mark) devileyes die heb ik er al inzitten ;) en de achterlichten blijven niet geheel chroom, slechts een klein detail van de achterlichten blijft chroom _o_

Heatzone (Mark)

Kan je daarvan een foto posten? Ik was daar toen erg benieuwd naar !-!, helaas hebben ze geen devil eyes voor de phase II :(

Roy (Coup a One)

Bedoel je de devileyes of de achterlichten ;)

Heatzone (Mark)

De devileyes!! 8)

Foto dat ze gemonteerd zijn natuurlijk haha!

Benjamin Renon

Kijk vandaag toevallig op de site van winparts en zag dat de schroefset voor mijn Clio in totaal ongeveer € 100,- duurder is geworden. Gelukkig heb ik al betaald, maar verwacht volgende week wel een pakketje aangezien de fabriek vorige week was gesloten ivm feestdagen en pas deze week weer begonnen is met productie...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

Dat is lekker dat je nog goedkoper uit was, kan je leuk je tank voor vullen.

Haas

Even voor de zekerheid, welke kleur Mégane heb ik?



Is dat NV 632 ? Gris Boréal?
(Heb de auto helaas ff niet hier staan..)

Heatzone (Mark)

Haas, volgens mij is het mv632 zelfde kleur als mij auto! Het staat volgens mij in het portier van de bijrijder, daar zit een sticker met codes !-!

mark

Joepie de verdoving is eindelijk uitgewerkt  !-! Kan ik nog ff met de auto spelen in de sneeuw  !-!

Heb vanochtend bij de tandarts 2 gaatjes laten boren en een verstands kies laten trekken  :x

Dante

Ik laat meestal gaatjes vullen i.p.v. boren bij de tandarts... 8)7
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Maar om ze te vullen moet hij/zij toch echt eerst boren.  Y

Fubar (Marcel)

Eerst 2 gaatjes boren en dan trekken? :neen:
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev