Advertenties


klets maar raak DEEL 194

Gestart door matthew, 7 januari 2013, 22:05:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Bedankt mannen!  !-! Met dank aan Instagram  ;)

Dennis Postma

Citaat van: Benjamin Renon op  8 januari 2013, 21:18:09
Tijdens wat googlen kwam ik op onderstaande link uit met de Sedan van Mark. http://megane-cabrio.pl/tag/megane-sedan-tuning/
We apart om zo je auto terug te vinden op het net.

Op diezelfde site kwam ikn nog een oude bekende tegen:


Voor degene die de auto niet kennen. Dit is de oude cabrio van Mariska, zei was tot voor kort clublid hier en ook nog bestuurslid geweest.

Edwin Postma

Zeker 1 van de mooiere meganes op het forum geweest _o_
Truckertje

Edwin Postma

Kijk ik even verder kom ik foto's van mijn achterlichten tegen.(toen ze rood waren)
Truckertje

Renegade (Mark)

Dat is wel echt ontzettend grappig :D in sommige landen zijn sedans inderdaad echt heel erg populair, in brazilië hebben ze de sedan zelf gebruikt in hun eigen "DTM" cup :q

Heatzone (Mark)

Auto gaat volgende week APK gekeurd worden! Ik ben benieuwd.

Zal meteen me achterlichten even omwisselen en me drl balkjes eronder vandaan schroeven.
Heb nog geen oranje lampjes voor me zijknippers, zal dat uitmaken voor de APK?

Edwin Postma

Er moet wel oranje licht afkomen ;)
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Ik koop wel gewoon even de knipperlichtjes, zijn vast gewoon bij brezan te koop! Anders wissel ik ze even om met mijn oude knipperglaasjes!

Hij wordt gekeurd bij Kroonenburg Michiel! !-!
Is hij meen ik vorig jaar ook gekeurd.

JB

Die van mij werd afgekeurd op de witte zijknippers.
Moesten inderdaad oranje lampjes in.

Renegade (Mark)

CiteerDe richtingaanwijzers en waarschuwingsknipperlichten mogen naar voren niet anders dan ambergeel of wit en naar achteren niet anders dan ambergeel of rood stralen.

De zijrichtingaanwijzers, bedoeld in artikel 5.2.51, onderdeel f, mogen niet anders dan ambergeel stralen.

5.2.51.f
Personenauto's moeten voorzien zijn van:
Één zijrichtingaanwijzer aan elke zijkant van het voertuig indien het voertuig na 31 december 1997 in gebruik is genomen. Voor voertuigen die voor 1 januari 1998 in gebruik zijn genomen worden de richtingaanwijzers aan de voorzijde van het voertuig beschouwd als zijrichtingaanwijzers indien het uitgestraalde licht hiervan duidelijk te zien is vanuit een punt gelegen op 6,00 m achter de voorzijde van het voertuig en 1,00 m zijwaarts.

:)

mark

Ik wou net zeggen als ik op het werk een richtingwijzer lampje wit licht zie geven dan gaat er wel een nieuwe in

Roadkill (Michiel)

maar dat hoeft dus niet voor, en achter mag het ook rood zijn ipv oranje.....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

Citaat van: Heatzone (Mark) op  9 januari 2013, 13:11:02
Auto gaat volgende week APK gekeurd worden! Ik ben benieuwd.

Zal meteen me achterlichten even omwisselen en me drl balkjes eronder vandaan schroeven.
Heb nog geen oranje lampjes voor me zijknippers, zal dat uitmaken voor de APK?

Maar sommige lezen niet goed,hij heeft ook witte zij knipperlichten nu, en dat mag dus niet en is het wijs om er voor de apk even oranje lampjes in te draaien.
Dat zal de brezan idd op voorraad hebben

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev