Advertenties


klets maar raak DEEL 194

Gestart door matthew, 7 januari 2013, 22:05:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Umpire (Robin)

Het is nog gelukt ook, Haarlem-Leusden in anderhalf uur. ben trots :q
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Heatzone (Mark)

Nee volgens mij helaas niet... En me apk verloopt dus veel optie heb ik ook niet!
Maar wel heel erg vreemd...

Benjamin Renon

Iedere keer lees ik hetzelfde als er sneeuw ligt: degene die langzaam rijden zijn ontverantwoord bezig, dat ze winterbanden aanschaffen etc etc.
Ik rij ook op zomerbanden en kom overal, maar alleen wat langzamer. Op het stuk dat ik naar Eindhoven rij staat er zowat elke doordeweekse dag file. Ik zie zelf dat vaak de personen met winterbanden onnodig risico nemen. Op het laatste moment invoegen, later remmen en afsnijden. Gewoon dezelfde rijstijl als in droge omstandigheden.
Sommigen hebben misschien geen budget voor winterbanden en moeten gewoon werken. Gewoon rustig aan doen en je komt heus wel op je bestemming.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Umpire (Robin)

Gisteravond ook wel even een schrikmomentje inderdaad. Iemand met overduidelijk winterbanden (enorm lelijke zwarte velg) gaat even vol op z'n rem staan op de afrit van de snelweg bij afslag Haarlem-zuid, misschien kent iemand de situatie daarzo. Ligt een busbaan naast dus op het moment dat m'n banden blokkeerden en ik die heerlijke piepende rembanden had maar even de busbaan opgestuurd en een paar obscene gebaren naar die andere bestuurder gemaakt Y
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Roadkill (Michiel)

@Benjamin, dat ben ik dan ook weer met je eens, veel mensen met winterbanden knallen soms gewoon nog harder door met sneeuw al s dat ze zouden doen in de sneeuw. Winterbanden zijn echt wel veiliger dan zomerbanden met sneeuw, maar ze kunnen ook weer geen wonderen verrichten. winterbanden of zomerbanden maakt iig qua gebruik niks uit, je moet gewoon aanpassen naar weers-, en verkeersomstandigheden. Ik heb ook geen winterbanden (puur een financiele kwestie) en kom ook gewoon overal, zonder onnodige risico's te nemen of te rijden met dichtgeknepen billen :D

@Mark, misschien dat ze ze niet goed gemonteerd hebben, of mindere kwaliteit erin gezet hebben (was dan toch de Toyota garage??) Er even van uit gaande dat ze ze echt vervangen hebben toen... (maar kan zo wie zo geen kwaad om het even door te geven aan Krooneburg dat die er dus net een 1,5 jaar in zit)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Citaat van: Renegade (Mark) op 16 januari 2013, 23:28:17
...waar het glad is goed hard op de rem trappen en dan kun je direct voelen hoe je het beste een noodstop op een gladde weg kan maken
Met dit weer check ik elke ochtend de rijbaan op gladheid & als ik net ben weggereden, trap ik even goed hard op de rem. Puur om te kijken hoe glad het is...

Citaat van: edje op 17 januari 2013, 05:39:11
...Met de vrachteagen bagger ik er mooi doorheen !-!
Maar ik sta niet echt snel stil....
En wees niet bang om eens een vrachtwagen voorrang te verlenen op een kruising of rotonde waar hij het eigenlijk niet heeft.
Idem voor met m'n bus... Y !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Umpire (Robin)

Wat ziet die Annechien van het NOS journaal eruit trouwens! :neen:
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Dennis Postma

Geen idee. Heb je een foto?

Umpire (Robin)

even terugspoelen, komt eraan
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Umpire (Robin)

Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Roadkill (Michiel)

Die onderste is haar moeder? :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Over smaak valt niet te twisten. Maar ik kan me je reactie wel voorstellen.

Rogier

Ze hadden Eva Jinnik niet bij de nos weg moeten doen.

Rebecca Fontijn

Om nog even terug te komen op het sneeuw,ijs en gladheid verhaal ik heb 2 jaar terug mn auto bijna tegen een boom moeten parkeren ivm spontane sneeuwstorm en dus gladheid .
Sindsdien ben ik gewoon verstandig ik pak de fiets dan kom ik ook overal  !-!

Umpire (Robin)

@Rebecca,
Ik krijg het zelfs voor elkaar om met zijwieltjes op een fiets om te vallen, dus ben blij dat ik nu op vier wielen mag..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev