Advertenties


Dashboard spuiten

Gestart door Umpire (Robin), 6 januari 2013, 14:35:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juul

Ziet er zeer netjes uit. En wel een beetje respect, want ik moet mijn dashboard ook eruit halen omdat ie van mij naar de sloop en ik de kachelradiator verkocht heb. Heb wel een paar keer even tot tien moeten tellen, omdat het soms wel even lastig was.

J to the H (Jeroen)

Keurig geworden hoor!!  !-! !-!

Remy P

Ziet er piekfijn uit hoor Robin !-!
Hoe heb jij het aangepakt met de elektronica zodat je naderhand precies weet wat waar hoort? Dat is mijn grootste hindernis om het dashboard ook volledig los te halen...dat ik naderhand niet wijs word uit alle bekabeling ed.

Umpire (Robin)

In principe zou ik dat afraden, want heb behoorlijk gestunteld met het terugplaatsen. Ik heb van Benjamin een handleiding gekregen waarmee je alle bekabeling kan laten zitten. Daarvoor moet je wel de stoelen en dergelijke verwijderen.

Als je het op mijn manier wilt doen, dus alle bekabeling loshalen, helpt het om bij de bouwmarkt van dat elektrische isoleertape te kopen en een setje watervaste stiften. Ik heb alles gemerkt op het moment van loshalen en opgeschreven waar het ongeveer zat. Op een A4tje het dashboard nagetekend en daarop hetzelfde gemerkt. Dan krijg je alles wel weer terug op z'n plek !-!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Umpire (Robin)

heeft er iemand trouwens ervaring met de kleur van de hoedenplank, hemel en vloer veranderen?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

juul

hoedenplank heb ik wel is gezien bij "wheeler dealers" daar deden ze het gewoon met een busje spuitlak. Er ligt overheen spuiten en eventueel een 2e keer.
Maar of dit echt werkt geen idee. De rest zou je misschien uit een sloop auto halen ofzo wat dan de juiste kleur heeft(als het er is).

Umpire (Robin)

Wil alle bekleding, behalve de stoelen, helemaal zwart hebben. Is dat makkelijk te verwijderen en later weer te bevestigen? Die hemel en vloer? Lijkt me dezelfde stof namelijk. Of is dit niet zo?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

mark

Erg netjes gedaan Robin  !-!

Dit werkt stiekum toch wel inspirerend om zelf ook met de knikkerbus aan de slag te gaan  !-! !-! !-!

Umpire (Robin)

Trouwens Juul,

moet je dash er nog uit? Als je heeeeeel toevallig een beetje in de buurt van Haarlem of Naarden woont en je dash er nog in zit wil ik je wel helpen in ruil voor een onderdeel !-!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Dante

#54
Juul woont in Noviomagus, oftewel Nijmegeuh..!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Umpire (Robin)

haha, dat is nou niet bepaald in de buurt:(
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

RobScénic

Een vriend van me heeft ooit zijn hemel zwart gespoten. Hij gebruikte dit er voor: http://www.autostyle.nl/mh-35732.html

Hij moest wel een laag of 10(!) erop spuiten om het helemaal dekkend te krijgen, maar het resultaat was zeer netjes.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

juul

Citaat van: Umpire (Robin) op 17 januari 2013, 22:38:02
Trouwens Juul,

moet je dash er nog uit? Als je heeeeeel toevallig een beetje in de buurt van Haarlem of Naarden woont en je dash er nog in zit wil ik je wel helpen in ruil voor een onderdeel !-!

M'n dash is er al uit, maar misschien kan ik je als nog helpen met het onderdeel dat je zoekt.

Umpire (Robin)

je hebt zeker geen witte tellerplaten he?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

juul

Nope... helaas. Het is een vrij standaard interieur. Ik was al blij dat er airco in zat toen ik hem kocht.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev