Advertenties


Display boardcomputer.

Gestart door Dennis Postma, 3 januari 2013, 15:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Beste mede Meganerijders.

Gisteren heb ik een andere tellerunit in de cabrio (meg 1 ph 2) gezet.
Deze is afkomstig uit een break. Alles werkt en ik moet de witte tellerplaten en de rode wijzertjes nog overzetten.

Maar nu het volgende. De break waar deze uitkomt had schijnbaar geen boardcomputer, mijn cabrio wel. Het display in de nieuwe tellerunit geeft dus alleen de km-stand en de tijd weer. En dus niet de zaken die de boardcomputer hoort weer te geven. Opzich vind ik dat nog niet zo'n hele grote ramp maar het zou mooi zijn als het op een of andere manier aan het werk te krijgen is. Weet iemand of dit verschil 'm puur in het displaytje zelf zit of dat er meer verschillen zijn?

Jeremy

Misschien niet helemaal relevant, maar ik weet dat bij de meg II de unit simpel door de dealer is aan te passen in welke uitvoering deze zit (cabrio, hatch, sedan of station)
Dus misschien bij de I ook wel via de software te regelen?

Dennis Postma

Dat zou dan helemaal makkelijk zijn. Iemand die dit bevestigen kan?

Paul

nee kan niet.
waarom geen witte teller met bc gekocht. zijn er in overvloed.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Fubar (Marcel)

@Paul, dat valt vies tegen en kosten tientallen €'s meer als wat Dennis voor de Break-uitvoering heeft betaald l-  (@Dennis, ;) )
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dennis Postma

Klopt. Opzich heb ik er geen probleem mee als het niet kan. Zoals het er nu naar uitziet gaat de cabrio niet eerder weg dan dat ie helemaal op is.

De witte tellerplaten zijn niet moeilijk over te zetten uit de oude. Het enige verschil is dan het displaytje. Voor dat verschil ga ik geen €50,- extra neer tikken in het goedkoopste geval. Op MP was de goedkoopste €100,- bij Marcel kon ik 'm iets goedkoper krijgen. Echter was ik nu maar €27,50 kwijt op de sloop.  ;)

Fubar (Marcel)

@Dennis, in uiterste nood kon je 'm zelfs gratis ophalen :x, hij geeft nl. nu alleen nog de wintertijd aan en heeft geen km-stand en als je 'm demonteert valt ook nog eens het oliepeil weg 8)7 :D :D maar ja die Verdammte APK-afloop ook he?
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Paul

Staan er 2 of 3 op marktplaats voor 50 euro.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

JB

Inderdaad 50 euro is toch wel max ervoor.
Hoe doe je dat alleen met de km stand die erop staat?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev