Advertenties


Green of K&N open luchtfilter

Gestart door Remco_B, 14 mei 2005, 19:04:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Remco_B

Het aanzuiggeluid hoor je idd erg goed. Ik heb er een Twister inliggen klinkt altijd wel goed. De motor ademt ook vrijer waardoor je in de lage toerentallen wat meer koppel hebt. Je bent dus iets sneller weg bij het stoplicht.

Voor 1.4 is het effect hetzelfde als bij 1.6 lijkt mij.

Stefan

ook bij een 1.1 ofzo moet het effect nog merkbaar zijn hoor kwa geluid ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

johan hulshof

ik hep zaterdag rondgevraagt voor openluchtfilter in zwolle (full speed),
daar kreeg ik te horen dat er geen open luchtfilter te krijgen is voor 2.0 16v ide van 2000.
bij green niet en bij k&n ook niet.
ik dacht demonteer mijn lucht filter huis, en monteer een filter klaar.
kan dit of moet ik dat niet doen.
er zitten geen senzors of zo in de buurt.

Joost-cabrio

gewoon een universele kopen en die kun je dan makkelijk passend maken op een 2.0 16v ide want dat heb ik ook.
En je bent ook nog goedkoper uit

johan hulshof

Citaat van: Joost-cabrio op  2 oktober 2005, 16:12:45
gewoon een universele kopen en die kun je dan makkelijk passend maken op een 2.0 16v ide want dat heb ik ook.
En je bent ook nog goedkoper uit
kan dit geen kwaad dan voor de motor kwa luchtverhouding.
kan ik hem er zo opzetten of moet ik er nog een pijp tussen zetten (imv warme lucht van motor)

Joost-cabrio

je zit alleen met de pk catogorie daar moet je ff naar kijken
en ik heb de orginele luchtfilter er af eghaald en toen daar de powerfilter op gezet


toeter

Hoe zit het dan met de slang die vanuit het motorblok ook naar m'n luchtfilter gaat. Die hangt , als er een open filter opzit, in het "lucht"ledige.

Niemand foto's van een 1.4 met powerfilter?

johan hulshof

ja bij mij zit die slang er ook 20 16v ide.
maar ik denk dat ik de orginele slang die op lucht filter huis zit inkort, (doormidden zaag) en daar mijn open filter opzet.
gebruik dan orginele stuk slang aan motor kant dan gewoon voor mijn aansluiting open filter.
als ik dan ooit mijn orginele filter er weer op wil, dan zit ik er gewoon een verbindings stuk tussen.

Hurricane

Ik heb hem gewoon rechtstreeks op mijn filter gezet en niet eraan gezaagd. Want anders wordt het toch te kort hoor.
En er zijn ook weinig aansluitstukken te maken denk ik zit nogal een grote diameter op vind ik.

johan hulshof

maar de aansluiting van slang aan filterhuis (orgineel) is ovaal en niet rond.
of kun je die zo vervormen.

Timo Zuiderduin

Citaat van: johan hulshof op  3 oktober 2005, 20:54:25
maar de aansluiting van slang aan filterhuis (orgineel) is ovaal en niet rond.
of kun je die zo vervormen.
die vraag had ik ook kortgeleden!, wat ik begreep is dat je een standaard verloopstuk kan kopen!

Hurricane

nou als je de slangenklem los haalt is ie weer gewoon rond hoor, nee je hoeft dan alleen die slangenklem maar weer een beetje rond te buigen en klaar is kees ;D

willy wolly

mensen,

ik heb een coupe 1.6 e uit 96.
wat voor luchtfilter raden jullie mij aan?

is het makelijk te monteren?
gr.

paikey


willy wolly


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev