Advertenties

Humor DEEL 12

Gestart door Stefan, 24 december 2012, 14:20:49

Vorige topic - Volgende topic

Dante

Geweldige MP advertentie:
Citeerhallo
dit is mijn aller eerste advetentie op deze site dus ik vindt het nog een beetje spannend allemal

goed
mijn naam is josien
(achternaam hou ik geheim met alle gevare in deze SOCIAL INTERNET TIJD met alle gevarren die het kan opleveren)

ik bied aan: videobanden van seizoen gtst (goeden tijden slechten tijden)

WAAROM DOE IK DEZE VIDEOBANDEN WEG
omdat mijn videobandenspeeler kapot is gegaan omdat hij is gesloopt door men kleinzoon GRRRR (als je dit leest oma houd wel van je hoor !!!!

vroeger nam ik alle afleveringen op omdat ik ze dan kon terug kijken als ik me verveelde of soms snapte ik niet meer de verhalen in de serie en dan kon ik een videoband erin douwen en dan kon ik weer de verhaallijn begrijpen snap je?
ook nam ik het vaak op omdat ik nog de vaatwas aan het doen was t erwijl gtst al begonnen was
ook een voordeel is dat als je op een videoband kijkt kun je de reclame doorspoele DEZE VIDEOBAND IS DUS ECHT VERBETERING OP JE LEVEN!!!!! (BESPAART VEEL STRES)

en ja jongens ikw eet dat je het hele seizoen ook kunt kopen bij de website BOLKOM maar daar kost het 34,99 en bij mij kost het minder (bij mij betaal je geen btw!!!!!!)( en ik hef GEEN akzijnsen op al mijn producten)

als je deze serie wilt kopen de serie heb ik opgenomen op 34 vhs-videobanden dus je moet een grote brievenbus hebbe als je het wilt hebben bezorgt thuis
je kunt ze ook ophalen

de prijs die ik ervoor vraag is twintig en vijf euro
als je wilt dat het word thuis bezorgt dan zijn de verzendkosten niet voor de poes!!! die moet je erbij betalen en ook de kosten die ik maak om naar de postkantoor toe te gaan is MET ALLE RESPECT wel voor uw rekening
het kost mij volgens mij twee strippen op de strippenkaart om naar de postkantoren toe te gaan dus dat is ook voor UW rekening (sorry)

je mag ze ook bij mij thuis komen op halen en als je op maandag of woensdag of dinsdag komt dan heb ik niet veel te doen en kun je ook kopje thee krijgen op donderdag en vrijdag is DIT NIET mogelijk

ik hoop wel dat je niet bang bent voor honden want die heb ik tuis en soms zijn ze een beetje erg wilt maar zoe doen niks hoor!!!

en wel goed voeten vegen als je bij mij thuis komt maar je bent van harte welkom!!

we kunnen ook samen een videoband kijken zodat je ZEKER WEET dat er goede tijden op de band staat en niet iets anders ofzo want ja weet ik veel!!!

IK HEB HET BESTE MET DE MENSHIJD VOOR!!

ik vind wel dat je contand moet bedalen want ik heb geen pinautomaat in men huis (maar dat zullen de meesten mensen niet hebben)

als je zoiets hebt van nou ik kijk geen goede tijde maar wil wel weten wat het is. hieronde rheb ik neergezet wat goeden tijden voor een zerie is:

Goede tijden, slechte tijden (ook bekend als GTST, Goede tijden) is een Nederlandse soapserie die sinds 1 oktober 1990 wordt uitgezonden door de commerciële televisiezender RTL 4.
De programmaserie speelt zich af in het fictieve plaatsje Meerdijk. De reeks begon op maandag 1 oktober 1990 om 19.00 uur. GTST was de eerste Europese dagelijkse soapserie.
Op dit moment is Goede tijden, slechte tijden de enige Nederlandse soap die nog wordt uitgezonden. Op het hoogtepunt telde Nederland drie soaps. GTST is tevens de langstlopende dramaproductie op de Nederlandse televisie.

nog een ding: ik moest deze advetentie in een category zetten maar de category videobanden zat er niet tussen dus ik heb de advetentie maar onder het kopje POSTZEGELS EN MUNTEN (willekeurig) gezet. sorry voor de verwarring die mischien is onstaan bij u.

voor vragen: je kunt TER ALLER TIJDEN een eemail sturen ik zal zo snel mogelijk een berichtje terug tikken

ik verkooop ook strijk kralen

de hartelijke groenten van josien

• - * - * w i e m a a k t m e l o s * - * - *
:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Losballos (Ron)

Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron

#RememberTheBuster

Rebecca Fontijn

Ff serieus he je zal maar gtst verslaafd zijn  l-

Dante

In plaats dat ze een andere videorecorder op MP zoekt... :maf:

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Lennart

hehe,, Dit is net het koningslied... vol met fouten  8)7

Maar de mooiste zin uit die MP advertentie is toch wel:
"...of soms snapte ik niet meer de verhalen in de serie en dan kon ik een videoband erin douwen en dan kon ik weer de verhaallijn begrijpen"

Als je 3 weken niet kijkt, kan je zonder wat gemist te hebben, het verhaal zo weer oppakken.....
ZUCHT!

Maar Dante... hoe komt het dat jij zulke advertenties vindt... Wil je ergens over praten ??  :D
assumption is the mother of all f*ck ups

Dante

Fb

Dante

Brushing your teeth... Like a BOSS!

:lmao:
Die blik... Geweldig..!

Fb

Dante

Nog eentje dan, omdat het Earth Day was gisteren:

:lmao:

Fb

Rogier

Het is niet zijn tandenpoetsen like a boss maar like a child

J to the H (Jeroen)

Die mp advertentie is alweer verlengd hahaha..
Maar goed.. Uiteraard het werk van een lolbroek.

Dante

Voor diegenen die het niet wisten, het was gisteren Star Wars day, dus...

Fb

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dominique Reijerink

@dante: lekker nummertje, en grappige tekst  !-!

@fubar: is er ook een chinese vertaling voor lange tong?? normaal steken mensen over al hun neus in, zij doet t met dr tong  :shocked:
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

Dante

Fb

Dante

Waar zo'n Subaru al niet goed voor is... :D

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev