Advertenties


Sloop Megane Cabrio?

Gestart door JB, 23 december 2012, 15:50:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JB

Weten jullie ergens in het midden van het land sloperijen waar één of meerdere Megane cabrios Phase 2 staan?
Ik ben altijd weer op zoek naar onderdelen hiervoor, maar het wordt wel schaars.

En op de één of andere manier zijn de interessante dingen altijd minimaal 130 Km verderop  ;)


vincent

akkie stomphorst heeft een paar fase 1 staam em kooy in austerlits ook weet niet wat je zoekt en in vianen heeft iemand een fase 2 gesloopt die staat ook op marktplaats met een party spullen kijk maar eens hopelijk heb je hier wat aan suc6

JB

Allemaal al gehad.....
Maar bedankt in ieder geval

Stony (Robert)

demontage broekhuis in albergen al geprobeerd?
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Marc H.

Citaat van: Jeremy op 23 december 2012, 16:30:20
Kijk anders hier even: http://www.schadeautos.nl/demontageautos_list.php

Bedankt voor deze nuttige link. Zie dat er toch nog al Meg III's zijn gesloopt.

JB

Albergen is niet echt in het midden van NL. Is voor mij alweer 280 km op en neer helaas.
En tsja wat zoek ik.
Ben altijd wel aan het neuzen naar  dingen.
-Rechterportier binnen paneel in de juiste kleur.
-Lederen interieur voor een cabrio.
-Nieuwe bovendeksel dashbord.
-Sideskirts
-Lagunalip
-Sierkap/motordeksel

Soms staan er al Megane's op de sloop waar de vorige eigenaar al dingen aan heeft verbouwd die interessant zijn.
Ik vond paar weken geleden een paar goednieuwe aluminium dorpellijsten met Megane erop bijv.
Ook m'n kofferbakspoiler van SKG en bijna nieuwe raamlikkers lagen er.
Vind het niet erg om stuk te rijden, maar moet wel zeker zijn dat er 1 of meerdere staan.

En het is misschien handig voor alle forumleden hier met tips waar een sloper staat.

juul

Als de bovenkant van het dashboard hetzelfde is van een ph1 dan heb ik die nog wel liggen.
pm me maar voor verdere info.

Fubar (Marcel)

@JBABE, voor de sideskirts kun je me een pm sturen.
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Roadkill (Michiel)

Citaat van: JBABE op 25 december 2012, 12:34:35
Albergen is niet echt in het midden van NL. Is voor mij alweer 280 km op en neer helaas.
En tsja wat zoek ik.
Ben altijd wel aan het neuzen naar  dingen.
-Rechterportier binnen paneel in de juiste kleur.
-Lederen interieur voor een cabrio.
-Nieuwe bovendeksel dashbord.
-Sideskirts
-Lagunalip
-Sierkap/motordeksel

Soms staan er al Megane's op de sloop waar de vorige eigenaar al dingen aan heeft verbouwd die interessant zijn.
Ik vond paar weken geleden een paar goednieuwe aluminium dorpellijsten met Megane erop bijv.
Ook m'n kofferbakspoiler van SKG en bijna nieuwe raamlikkers lagen er.
Vind het niet erg om stuk te rijden, maar moet wel zeker zijn dat er 1 of meerdere staan.

En het is misschien handig voor alle forumleden hier met tips waar een sloper staat.

Als je voor een lederen interieur gaat, doe dan ook meteen de zijpanelen.
Bovenkap dashboard is toch gelijk aan andere Meg1??
Laguna lip, en motorkapdeksel hebben ze bij mij op de sloop vast wel, in het nieuwe jaar ga ik wat vaker ff struinen daar wil wel voor je kijken...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!


JB

Gouden tips voor allemaal Thnx
Wordt weer een fijne kerst. Kijken of ik het thuis overleef.... ;)

@Roadkill: Phase 1 interieur is minder mooi, ivm de hoofdsteunen en weet niet zeker of er airbags in zitten.
Mocht je een motorkapdeskel (dus deksel op de motor  _o_)vinden voor een 1.4 16v, hou me op de hoogte aub.

Mail gestuurd naar advertentie op Marktplaats.
Fitz was me deze week net iets te vroeg af met het interieur in Maarn geloof ik.....Maar die was voor een Coupe en die heeft ook andere hoofdsteunen meen ik.


fitz

Geen idee jbabe, deze hoofdsteunen zijn van die deelbare. Mijn oude idem dito.

JB

Ok dan zijn de voorstoelen toch hetzelfde.
Dan is alleen de achterbank anders. Maar daar zijn weer losse hoezen voor verkrijgbaar.
Je was me net voor. Sprak hem via de mail, en er zou een meneer uit Groningen komen. Dat was jij dus......aardig stukje voor je.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev