Advertenties


vraag kleur

Gestart door miggel, 19 december 2012, 17:08:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

miggel

hallo

ik heb een vraagje.

vanmorgen toen ik aan was gekomen bij het werk, wou ik mijn megane parkeren op de parkeerplaats daar.
ik was aan de late kant dus ik was wat gehaast. nu is het een parkeerplaats van ongeveer 70 meter lang.
en op 1 parkeervak zit er aan het eind een luik wat 20 cm hoger ligt als de parkplaats zelf. en jawel ik parkeer zo mijn voorbumper
boven op het luik. nu is mijn hele voorbumper zowat naar de mallemoeren. (tenminste niet meer om aan te zien)

ik ben dus van plan een nieuwe voorbumper aan te schaffen. maar ik heb geen idee wat voor kleur mijn auto is gespoten, ja groen met middelmatige hoeveelheid goudkleurige flakes.

weet iemand misschien hoe ik achter de kleurcode kan komen? of nog beter weet iemand deze kleurcode?

mvg michiel


dit is een foto van men auto
ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen

Umpire (Robin)

lijkt een 6026 maar kan ook 6028 zijn. Je kan het beste even bij een spuiterij vragen, want op een foto kan de kleur lichtelijk anders zijn.
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Rogier

Als het een kleur is wat renault heeft staat het op de sticker in je bijrijders deurpost, en als het geen originele renault kleur is dan zou ik de vorige eigenaar even raadplegen.

miggel

bedankt robin en rogier.

spuiterij vragen is idd een goede optie.

en de eigenaar. idonno ik heb de auto bij een dealer gekocht..

wel heb ik hier op het forum de naam voorbij zien gaan. van wie mijn auto was. maar ik heb geen idee meer hoe die heette ;(

Stony (Robert)

sommige autospuiters kunnen met een soort laser ofzo ook de kleur exact inscannen, zodat je ook geen kleurverschil zou krijgen ivm zonlicht ofzo ;) dit doen ze aan de hand van bijv. een tankdop oid eronder leggen ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

miggel

oke bedankt robert. ik kan idd is langsgaan ergens hier in de buurt.
weet jij een autospuiterij die dit doet hier in de buurt? jij kwam uit slagharen zei je een keer.

doen ze dit ook als ik de auto hier niet laat spuiten? ik werk namelijk bij een bedrijf die caterpillars repareert
en hier zit ook een spuiterij bij waar ik de bumper zou kunnen laten spuiten.

gr

Stony (Robert)

ik heb ooit mn tankkapje eens meegedaan aan een oom van me, die was spuiter bij Sanders in Emmen, maar hij werkt daar niet meer, verder bij Ekkel autoschade Dedemsvaart, en volgens mij ook bij Gruppen autoschade Hardenberg hebben ze ook heel veel kleurkaarten, als ze daarmee niet uitkomen, hebben zij vast wel advies voor jou waar je wel naartoe zou kunnen gaan! ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev