Advertenties


Spuitbus?

Gestart door keesk, 19 december 2012, 09:59:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

keesk

Hallo

Ik ben op zoek naar een leverancier van spuitbussen. Ik ga een  spiegel vervangen en wil dan de kap spuiten. De huidige ka die er op zit is beschadigd vandaar. Ik heb natuurlijk al gezocht maar kan 123 niet een zaak vinden die hem kan leveren in de kleurcode f43 blue encre.... Iemand een suggestie?

Daarnaast en ik op zek naar en nieuw stuur voor onze cabrio. Het liefst de standaard die er nu inzit.  Iemand een idee waar ik die vandaan kan halen voor een leuke prijs?

Alvast bedankt voor de reacties....

Gr kees
Het leven is een pijp kaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel!

Dirk Kuipers

Hier in Leeuwarden ga ik altijd naar Ferwerda, daar kunnen ze elke kleur die je wilt in een spuitbus stoppen.

Dennis Postma

In Dronten mengen ze het voor je bij profile tyrecenter. Ik weet niet waar je vandaan komt?

Roadkill (Michiel)

Stuur ff wat slopen afstruinen, verf laat ik maken bij een zaak in Purmerend
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

keesk

@dennis... Uit culemborg... Kan wel eens kijken of er hier de buurt een zit.. Bedankt voor de tip...
Het leven is een pijp kaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel!

Tedo


JB

Of bij de renault dealer even spuitbusje halen incl lak

Voor je stuur kijk even hier
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/renault-onderdelen/m621602105-dak-renault-megane-cabrio.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pageNum=2&pos=26

Dat is een dak, maar ze hebben ook bijna nieuwe stuurtjes liggen voor weinig. Ik heb hem er ook gehaald.
Montage is 5 minuten

keesk

Jbabe bedankt. Ga ze mailen!
Gr kees
Het leven is een pijp kaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev