Advertenties

grand tour 2004 rolhoes kofferbak pinnetje gebroken en nog 1 vraag achter sproei

Gestart door megane grand scenic 2.0 16v, 15 december 2012, 23:55:50

Vorige topic - Volgende topic

megane grand scenic 2.0 16v

hoi hoi
gister mijn tas iets te hard in kofferbak gegooid pinnetje afgebroken van de rolhoes.
nu mijn vraag je kunt  dit deel los schroeven maar kun je het ook los bestellen ??

hoe stel je de sproeier van  de achter ruit  van hij raakt de ruit niet eens

alvast bedankt voor de hulp
gr erik

Dante

Volgens mij kun je de sproeier met een paperclip afstellen. Er zal een soort metaalkleurig bolletje met een spuitmond in de zwarte plastic behuizing zitten, die je met een uitgevouwen paperclip kunt bewegen.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Die rolhoezen worden erg vaak op Marktplaats en eBay aangeboden, zou daar eerst eens kijken.

J to the H (Jeroen)

Ik heb zelf een pinnetje gemaakt, want deze zijn niet los te bestellen.. een rolhoes kost 2de hands al snel 50 tot 60 euro.

ik heb een deuvel gepakt (zo'n houten ronde stok die je in elke ikeakast vindt) en deze ongeveer 8 keer in een pot verf (acrylverf, had ik nog in huis) gedoopt, met tussenpozen van een paar uur. daarna op de juiste lengte afgezaagd en op de rolhoes geschroefd..

Als je foto wil zien hoor ik dat wel..

arend-wim

De rolhoes heb ik aangepast door op het afgebroken pinnetje een schroefje op de plaats waar het pinnetje zat in te "boren". Werkt prima, kost bijna niets, zo gedaan. Een tweede hands rolhoes kan ook zo weer kapot zijn. Een nieuwe kostte € 150 bij de dealer...
Succes!
Grand Scénic 1.6-16v Bussinessline 1-2009 Blauw

J to the H (Jeroen)

arend-wim

arend-wim

J to the H (Jeroen)

tuurlijk,

Is niet heel bijzonder, ziet er toch niks meer van.
Omdat ik geen geduld had om hem te laten drogen is de verf helemaal vervormd, maar ook dat is niet heel erg interessant.
Puur om je een idee te geven (incl. kattenharen  :afro:):

Gewoon een klein stukje van een deuvel zou ook al prima werken, maar door de verf werd hij net iets dikker en kon ik hem ietsjes vormen.

thanks jeroen

heb inplaats van deuvel een soort plug gebruikt was ook dezelfde dikte .
werkt perfect

gr erik

J to the H (Jeroen)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev