Advertenties


klets maar raak DEEL 193

Gestart door matthew, 11 december 2012, 22:10:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fubar (Marcel)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 20 december 2012, 22:15:36
Weet je wat nou nog het ergste is?? Het schijnt morgen om half negen te gebeuren, ja s'avonds dus , dus eerst nog een hele dag werken, en dan bij thuiskomst nog net tijd voor 1 biertje.........

Godfriedbomans nogan toe, heb nog zoveel te doen... 8)7.http://www.youtube.com/watch?v=SAyhkbPEqwM --
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Heatzone (Mark)

@ Michiel, je mag wel haast maken! En mocht het vandaag toch niet gelegen komen voor ze, dan zal het wel weer verplaatst worden naar een andere mooie datum  8)7

Roadkill (Michiel)

Ik heb besjloten om hetj tje combineeeeeeren, nadeel isssssh wel datj ik nu dubbbelllllllle bonnen zjie, HIPS!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

hahah, ik ben benieuwd wie dit gaat verbeteren :D!

Luchtkussens al onder je Meg gehangen?

Fubar (Marcel)

Te koop: Maya-kalender 8)7 Inruil adventskalender (incl. chocolaatjes) mogelijk Y
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Edwin Postma

De dag is nog niet om Marcel.
Mochten wij allen blijven bestaan, 8)7 gaat zondag mijn Clio moeder aarde opzoeken 8)7 :D
Truckertje

Dennis Postma

Nou ik zit hier ook nog steeds. Maar ik moet wel zeggen dat ik het nog best koud vind voor 999 graden.  8)7

Karin

Ik ook, moet nog steeds mijn verwarming aanhouden.

Edwin Postma

Misschien bedoelen ze wel -999 graadjes?
Truckertje

mark

Of ze zijn de komma vergeten  :D

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Nou mijn Voorspelling is uitgekomen! De Wereld is niet vergaan!  8)7
Ik vind het zo een onzin hé, Mensen hebben niks te doen en dan gaan ze dit soort Onzin verzinnen, het is voor mij hetzelfde als ik jullie nu vertel dat ik bij de FBI werk.... Niemand geloof dat! Punt.  l-
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dante

#101
Nee, natuurlijk geloof ik dat niet... Wat zou een Amerikaans federaal binnenlands politiekorps met een Nederlander moeten..? De CIA daarentegen... :q

Maar je hebt gelijk... Grote kolder dit. Daarnaast, als die Maya's zo goed in voorspellen waren, waarom zagen ze hun eigen einde dan niet..?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

@Dante. Haha 8)7 mooi gesproken hahaha :D
Truckertje

Fubar (Marcel)

@Dante, ze zagen hun eigen einde wel maar alleen te laat o-) :)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Roadkill (Michiel)

Heb gisteren thuis ff een kleine test gedaan, eerst gezegd dat er dus wel een hele grote komeet op de aarde afkomt, maar dat ie dus pas volgend jaar op de aarde terecht komt, meteen zekerheids percentage van 70%, maar dat we daarvoor echt mega overstromingen en stormen schijnen te krijgen! Reactie van de 2 huispubers: eh watte? ah ok, en boeiend.....

Dat ik na deze imho toch best indrukwekkende boodschap wegliep en terloops liet vallen dat Veeboek vanaf 2017 enkel nog betaalde diensten zou hebben, nou toen was het net alsof die komeet dus ineens al ingeslagen was....

Oftewel: de aarde mag vergaan zolang er daarna nog maar wel social media is..... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev