Advertenties


klets maar raak DEEL 193

Gestart door matthew, 11 december 2012, 22:10:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

Zo ... Hier thuis is er zojuist iemand eigenaar geworden van een BMW station in de kleur blauw grijs.
We waren al tijdje op zoek naar een auto met trekhaak omdat we eind volgende week richting Frankrijk gaan om m'n paard te halen .
Als het mee zit ga ik maandag de auto ophalen met mn vader  !-!

Rogier

Dus als ik het goed begrijp, heb je de bmw alleen gekocht voor een ritje Frankrijk om je paard te halen. :P We zien nu wel waar het geld zit :P

Dennis Postma


Rebecca Fontijn

@rogier ja even ritje Frankrijk en dan weer terug in de golf hahaha nee hoor we waren toe aan wat anders althans manlief was er aan toe  Y

@dennis zodra die voor de deur staat zal ik een foto plaatsen  !-!

Karin

Rebecca, gefeliciteerd dat het zo snel toch gelukt is. En ik benieuwd naar de foto.

mark


Roadkill (Michiel)

Citaat van: Rebecca Fontijn op 20 december 2012, 15:16:03
Zo ... Hier thuis is er zojuist iemand eigenaar geworden van een BMW station in de kleur blauw grijs.
We waren al tijdje op zoek naar een auto met trekhaak omdat we eind volgende week richting Frankrijk gaan om m'n paard te halen .
Als het mee zit ga ik maandag de auto ophalen met mn vader  !-!

ja had ook ff mijn Meg kunnen lenen, of misschien de Twingo (maar dan had je paard wel mee moeten trekken :D , en niet enkel bij de Twingo....)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

@Rebecca
Goede keuze de BMW  :D :D onlangs ook nog gemaakt.

Dennis Postma

Beste leden.

Met het einde van de wereld op komst wou ik alvast even afscheid van jullie nemen daar ik morgen te druk ben m'n eigen  haggie te redden.

Het was leuk jullie gekend te hebben. 8)7

Roadkill (Michiel)

Weet je wat nou nog het ergste is?? Het schijnt morgen om half negen te gebeuren, ja s'avonds dus , dus eerst nog een hele dag werken, en dan bij thuiskomst nog net tijd voor 1 biertje.........
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Weet je wat nog erger is: aan de andere kant van de wereld is het al de 21ste hahahahaha

Rebecca Fontijn

@Dennis ben blij dat ik je heb mogen leren kennen   _o_  was erg gezellig met jullie allemaal .
Ohh even ter extra info het is een BMW 320  :x verder heb ik nog geen idee

Roadkill (Michiel)

@ Karin:Nee je ziet mijn probleem niet, als ik thuiskom heb ik dus tijd voor 1 biertje, maar ik heb hier in de kast nog 3 flessen Glenfiddich staan 12,15,en 18 jaar oud......

@Rebecca, maakt toch niet uit wat voor BMW het is, morgen vergaat de wereld, dus ga je er mee op Mars rijden of wat??? :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rebecca Fontijn

@Michiel ik zal het je vertellen het is een amfibievoertuig dus ik maak me niet druk


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev