Advertenties


klets maar raak DEEL 193

Gestart door matthew, 11 december 2012, 22:10:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Paul

Gefeliciteerd matthew

Ik ben alweer 8 jaar uit de Renaults en bij Porsche, maar blijf ik prive bij renault
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Tedo

Is hier trouwens iemand met interesse in een bijna 4 jaar oude Twingo RS cup met slechts 13.000 km op de teller? Mijn overburen willen 'm aan een liefhebber verkopen omdat hij te weinig rijdt. Prijs is n.o.t.k.

Karin

Matthew, nog van harte gefeliciteerd.

-Jo-

Gecondoleerd Dante,

vernam het gisteren van Christiaan.

Sterkte !

Edwin Postma

Citaat van: matthew op 15 december 2012, 19:41:22
Haha zo leuk was het nou helaas niet,daar heb ik gewoon voor moeten sparen.
(of doel je nu niet op de bmw maar op de meg3 gt-line waar ik bij sta?)

Die gt line natuurlijk
Truckertje

Roy (Coup a One)


mark


JanJ

Gecondoleerd Dante.....................................

Dante

Dank allemaal :)

Hierbij het kennisgevingskaartje:

En bedankt voor de bloemen :)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Even ter info aan de leden.

Na aanleiding van het overlijden van Dante's zoon is er namens de club een kaart en bloemen naar Dante gestuurd.


-Jo-


Heatzone (Mark)

Gecondoleerd Dante!! Lijkt me verschrikkelijk om je kind te moeten verliezen.

Ik zat afgelopen zaterdag geduldig op de PostNL te wachten, me pakketje zou volgens de track en trace komen die dag worden bezorgd. Helaas niks ontvangen.. Kijk ik vandaag nog even wanneer hij wel komt, staat er adres ongeldig retour afzender, terwijl mijn adres gewoon bij de track en trace code staat vermeld, deze klopt ook gewoon. Uitstekende service van PostNL.. NOT  >:(.

Via de telefoon kon iemand mij vertellen dat waarschijnlijk de bezorger mijn adres niet heeft kunnen vinden, of het labeltje met het adres van het pakje af was... Nu moet ik eerst weer wachten totdat de verzender het pakketje nogmaals ophaalt om het weer opnieuw te versturen in de hoop dat ze dat keer wel me pakketje komen afgeven... 

Roadkill (Michiel)

Postnl is echt een drama momenteel, merk ik ook veel van hier op het werk...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Het is inderdaad dramatisch gesteld met de pakket bezorging. Zo is het hier al meerdere keren mis gegaan met de bezorging van werkkleding. In het meest vervelende geval is er een rugzak nooit bij mij aangekomen en is ie bij PostNL ook spoorloos verdwenen en ook nooit meer terug gekomen bij de afzender. l-

Rogier

Ik ben blij dat me buurman voor postnl werkt, dus ik krijg me pakketjes altijd binnen en anders kan ik het pakketje bij me buurman thuis ophalen :P

Sommige bedrijven reageren ook niet op de mail, heb vorige week een mail gestuurd na Stroevemotorsport, maar reageren doen ze alleen niet :neen: straks nog maar een mailtje die kant op sturen en anders bestel ik wel onderdelen bij een ander.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev