Advertenties


klets maar raak DEEL 193

Gestart door matthew, 11 december 2012, 22:10:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Yup :( Zal van de week ff betere foto maken, maar zo te zien word dit een nog grotere boef dan de Luna (hmm zeker qua formaat :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Ard Klok

7 april RTC openingsmeeting. Volgens mij wel een toffe locatie.

Edwin Postma

Ik zorg dat ik er bij kan zijn. !-!
Truckertje

juul

Ga ik ook proberen en misschien gaat de vriendin en de kleine ook mee.
Is toch lekker dicht bij huis.

Christian de Vriend

maincoon x noorse boskat

dat word kammen :) wel beide hele mooie rassen.

Het is rot om een beesje te verliezen  >:(
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roadkill (Michiel)

Ja ik weet het, we missen haar nog steeds, maar Yara zorgt wel dat we weinig tijd er voor hebben, ben bang dat ze net na de geboorte in een bak met XTC gevallen is of zo. is net of er een raket in zit, spinnen als een diesel maar mauwen kan ze niet :D En ook totaal niet onder de indruk van de hond btw, ik geloof dat ze zich een maat of 100 groter voelt dan ze in werkelijkheid is :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Jezus wat is die openingsmeeting afgelegen :O! Zou idealer zijn als ze een plekje ergens midden in Nederland zochten..

Roadkill (Michiel)

Dat had ik eerlijk gezegd ook al (heb je btw nog meegekregen van die Cabrio bij de ooijervaar Mark?)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Ja ik las het net even snel door, zelfde kleur als die van mij? Ik heb eigenlijk niks nodig, tenzij die cabrio deurgrepen en de kentekenbak achter in kleur heeft, dat is wellicht interessant :O

Benjamin Renon

RTC meeting is lekker in de buurt voor mij... Niks mis met de locatie. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Ik ben geen fan van de meetings van de rtc, alleen in een evenementenhal staan is toch wel erg leuk.

Dennis Postma

Ik zal tzt eens kijken of ik er bij kan zijn. Jammer dat het zo'n eind van hier is. Maar daar zit ik niet zo mee. Die keer in Nijkerk bij de dealer en afgelopen keer in Nijkerkerveen waren voor mij weer dichtbij. Nu is het voor een ander een keer dichter bij huis.  ;) 

Heatzone (Mark)

haha, voor mij is geen enkele nog dichtbij geweest, maar deze denk ik toch wel het verste van allemaal! Maargoed wil er wel graag bij zijn !-!

Rogier

De afstand maakt voor mij niet zo heel veel uit, een auto heb je om in te rijden en niet om voor je deur te laten staan :P.

Ik moet eerst maar is kijken of ik dan vrij heb, want wij hebben een koopzondag zag ik net. en de auto moet wel klaar zijn

Fubar (Marcel)

Wintersport naar Oostenrijk lukt nog wel qua afstand, maar Cuijk gaat me echt te ver :neen: :D
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev