Advertenties


klets maar raak DEEL 193

Gestart door matthew, 11 december 2012, 22:10:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

juul

Mijne heb ik gelukkig wat verder weg geparkeerd maar nog wel in het zicht.
Wel een beetje weg van waar er bij ons in de straat wordt afgestoken, maar met alle kinderen in de buurt
die rond lopen weet je het ook niet.

Renegade (Mark)

Ik ga er dalijk toch lekker in zitten :D en iedereen die het waagt er vuurwerk naar te gooien draai ik wel echt letterlijk de nek om :grin:

Iedereen alvast de beste wensen en voor de wagens een soepele jaarwisseling  !-!

Tedo

Zo, die CC. Dat is balen zeg (maar zo op het oog nog herstelbaar).
Ik heb ze allebei vrijwel tegen elkaar voor de deur staan, hopen dat het rustig blijft.

@Michiel: een hoes? Denk je niet dat dat juist aantrekt er wat op of onder te gooien? Of een verdwaalde vuurpijl die eronder schiet? Zou het persoonlijk niet doen.

Roy (Coup a One)

Het zal je CC maar zijn ;) dan zou je van die criminelen toch ook een Cabrio maken l-

@ Michiel net zoals Tedo het al aangeeft heb ik daarom mijn hoes verwijderd, het zal je maar gebeuren ;)

mark

@ Roy haha dat is een goeie  :D

Karin

Ik wens jullie allemaal een gezellig, gezond en een gelukkig nieuwjaar

Fubar (Marcel)

#171
Y
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Ard Klok

Goedemorgen, allereerst voor iedereen de beste wensen voor 2013. Ik hoop dat iedereen ongeschonden de jaarwisseling is doorgekomen. Zelfde geldt natuurlijk voor onze auto's. Hier is in elk geval alles goed gegaan. Het zou alleen wel prettig zijn als de mensen die allerlei vuurwerk afsteken al hun &*#$%zooi ook een beetje opruimen. Straat is bezaaid met (intussen compleet verregende) dozen enz. Beetje jammer. 

Edwin Postma

vanaf hier ook allen de beste wensen voor 2013.
Laten we er een mooi en gezellig jaar van maken.
Wij waren bij Jos geweest ;)
De auto heeft daar mooi kunnen staan. _o_
Truckertje

mark

Ook vanuit hier iedereen een gelukkig nieuw jaar  !-!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Tedo op 31 december 2012, 20:08:26
Zo, die CC. Dat is balen zeg (maar zo op het oog nog herstelbaar).
Ik heb ze allebei vrijwel tegen elkaar voor de deur staan, hopen dat het rustig blijft.

@Michiel: een hoes? Denk je niet dat dat juist aantrekt er wat op of onder te gooien? Of een verdwaalde vuurpijl die eronder schiet? Zou het persoonlijk niet doen.

Nope dat zou wel meevallen, maar dan zouden er geen pijlen direkt meer op de auto kunnen vallen. En als de hoes eroverheen zit dan kan er hooguit wat onder de auto kunnen worden gegooid, maar ze weten hoe ik met de auto ben dus denk niet dat ze zo dom geweest zouden zijn.

Btw iedereen nog een heel goed 2013!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Daar heb je ook wel gelijk in, want wat is er bij mij gebeurd? Precies, een omlaagvallende vuurpijl op mijn motorkap met een put als gevolg. Net als ooit eerder op het dak van mijn Clio. Gelukkig op een plaats waar 'ie van binnenuit terug te drukken is.  Ik mag dus de deukentovenaar weer bellen.

En: iedereen die dit leest een gelukkig 2013!

mark

De folie op mijn motorkap is nu op een paar plaatsen gescheurd nog van de hagelbui  >:(
Op de rand die van de grill naar bovenloopt, de folie had ik er niet goed opgekregen dus het is niet zo'n probleem alleen ik wou dat pas weer in het voorjaar opnieuw doen. Nu ziet het er echt niet uit  >:(

Dennis Postma

Iedereen een goed 2013 toegewenst vanaf deze kant.  !-!

Helaas begon mijn jaar wat minder......


Aangezien wij de loterij niet gewonnen hebben moest ik vandaag weer gewoon aan het werk.  8)7


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev