Advertenties


klets maar raak DEEL 193

Gestart door matthew, 11 december 2012, 22:10:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mark

Zo flinke hagel bui hier. hopen dat ik geen schade krijg.  >:(

De hagelstenen zijn hier minstens 0,5 cm doorsnee

Benjamin Renon

Heeft er iemand ooit iets besteld via winparts.nl of carfantasy.nl en wil zijn/haar ervaring kort delen? Heb toch besloten om de Clio te verlagen met een schroefset. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dante

Volgens mij heb ik daar m'n zijknippers vandaan, maar denk niet dat je dat bedoelt... :q :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

@mark. Collega van mij gister bij apeldoorn ook.

@benjamin. Voorbeeldje gezien? 8)7
Truckertje

Rebecca Fontijn

De spanning die ik vandaag zou hebben omdat mn paardje eindelijk terug zou komen is me bespaart gebleven .
Gister middag rond 2 uur stond manlief ineens achter me met de woorden dat hij een paard kwam brengen echt totaal onverwachts ....
2013 kan voor mij nu al niet meer stuk .

Bij deze wens ik jullie alle een supergoed uiteinde en een nog beter begin

Jeremy

#155
@Benjamin:
Winparts 2x wat besteld daar en geen klachten over.
Carfanatasy ben ik minder tevreden over... Verlaginsveren besteld toen en duidelijk vermeld om welk bouwjaar het gaat en na een paar weken wachten alsnog een setje voor de Megane 1 ontvangen.
Ook ledlampjes besteld en ook de verkeerde ontvangen...  mailverkeer gaat zeer moeizaam (duurt soms dagen tot je antwoord hebt).
Dus mijn advies: bestel het via Winparts !-!

Benjamin Renon

@Edje: goed voorbeeld doet volgen... ;)

Thanx Jeremy! (Winparts is ook nog de goedkoopste tot nu toe.)

Ik twijfelde tussen een vaste verlaging dmv Bilstein en Eibach, maar daar ben ik 1,5 keer meer kwijt voor een leuke combinatie. Alleen daar blijft de verlaging achter 30 mm. Ik wil hem toch "vlak" hebben staan vind ik net wat mooier staan. Alleen zal ik hem niet extreem laag leggen, omdat ik er toch dagelijks mee moet rijden.

@Rebecca: dat is wel een fijne verrassing, dat je mannetje ineens met een paard bij je staat. Geniet er maar van.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma


Karin

Gezellig dat vuurwerk (niet dus). Ik snap ook niet waarom ze dat doen. Ik hoop ook dat de mijne veilig buiten staat dit jaar. Kon geen onderdak vinden voor een nacht.

Roadkill (Michiel)

Ik had eigenlijk de hoes er vanavond overheen willen doen, maar denk dat het niet gaat lukken met deze wind... (nou ja er om heen doen wel, maar blijft waarschijnlijk niet zitten)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Paul

Gisteren beide auto's gewassen en de megane meteen binnen gezet. (alhoewel er hier bijna geen vuurwerk is)


Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Edwin Postma

Verschikkelijk zeg.
Wij gaan vanavond naar jos toe. Staat de auto mooi veilig !-!
Truckertje

mark

Ik hou vandaag de megane veilig in mijn zicht, en die gene die ook maar een kippescheetje naar mijn megane gooit draai ik z'n nek om (nouja niet letterlijk dan he :D)

Stefan

Ik hoop dat mijn zoomzoom het ook weer overleeft dit jaar...
Zijn voorganger heeft het een aantal jaar geleden niet overleeft en daar moet ik toch ieder jaar weer even aan terugdenken .... :neen: l-
Zeker als je soms dingen leest en hoort van sommige idioten in ons land.... >:(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev