Advertenties


klets maar raak DEEL 193

Gestart door matthew, 11 december 2012, 22:10:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Schroefdraad erbij maken edje :P

Roadkill (Michiel)

Voor zou je eventueel de onderste ring kunnen verwijderen....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Edwin Postma

Denkwel dat ik het hier bij laat. Kan nu nog in de straat komen en de parkeergarage in  o-)
Truckertje

Benjamin Renon

Wil wel eens je verlaging zien Edje. Ik twijfel tussen bilstein dempers met Eibach sportline veren rondom of schroefset van AP suspension/sportfahrwerke. Ik lees aardig wat goede dingen over de set en dat deze via KW/Weitec gemaakt word.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

Ik heb een set van ta technix.
Niet duur en geeft wat ik  wil
Truckertje

Heatzone (Mark)

Ik heb ook een schroefset geregeld voor me meg, eerst gaat het helemaal fout door PostNL. Nu hoor ik vervolgens al bijna 1 week niks meer van de verkoper nadat hij zei het opnieuw op te sturen :s.....

Waarom moet ik nou altijd dit geluk hebben...  >:(

Roadkill (Michiel)

Ja die is mooi op wintersport gegaan natuurlijk.... :D Hebbie die schroefset nieuw of gebruikt gekocht?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Gebruikt !-!

Was een stuk voordeliger als een nieuwe. Het is van v-maxx! Hij is volgens verkopers ongeveer 4 maanden gebruikt :O
Misschien wel inderdaad, ach we wachten wel weer even af :P

Rogier


mark

Hehe  :D ik heb met 4 cm verlaging nog 3 kwart schroefdraad over  >:D

Rebecca Fontijn

Jullie met je verlaagd rijden pfff .
Ik ga vanaf volgende week weer verhoogd rijden en wel op 1.55 heerlijk vooruit zicht voor mij dus.
Ik weet nu al dat 2013 voor mij echt super goed begint mn trouwe paardekind weer op nederlandse grond .
Vannacht om half twee is manlief veilig aangekomen in frankrijk dus die geniet nu van de baqeutte en zo en ik zit heerlijk thuis met een broodje hagelslag ..... Hahahahaha
Al moet ik jullie wel eerlijk zeggen dat ik vanaf morgenavond een uur of zeven helemaal op van de zenuwe hier thuis op de bank zit het is natuurlijk niet niks even een ritje naar huis met een geladen trailer .... Zo moest ik even kwijt en dan ga ik nu maar de krantenwijk van zoonlief even doen die is lekker uit logeren

mark

#146
Mijn collega heeft gisteren zijn nieuwe clio op de vracht wagen zien aankomen.
Een witte, maar ik vind die er mooier uitzien dan die we in de showroom hebben staan  !-!

Heatzone (Mark)


Edwin Postma

Super gaaf. Maar iets zecht dat ik "fotoshop" moet zeggen
Truckertje

Tedo

100% een Photoshop (maar wel goed gedaan)  _o_

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev