Advertenties


klets maar raak DEEL 193

Gestart door matthew, 11 december 2012, 22:10:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

matthew


Rogier

Okey dus het is een goed bedrijf, ik heb daar namelijk een setje remschijven gezien (Ebc schijven worden met iets te duur voor de show) deze heb ik gezien
en voor een setjes is 115,- niet echt duur. Ik zag ook dat Jan van Heteren deze heeft gehad onder zijn coupé

Roy (Coup a One)

#2
Welke maat had je besteld Rogier :?

Citaat van: Stony (Robert) op 11 december 2012, 22:10:15
klopt, Stroeve weet wel waar hij over praat, en wel veel verstand van dingen!

Ben het met Robert eens verder is hij veel willend en denkt hij graag met je mee voor een eventuele oplossing ;)

Rogier

@ roy coup a one,  ik heb nog niks besteld. eerst de velgen klaar maken en dan de rest, alleen kijk ik al wel graaf voor uit. Heb je een slechte ervaring dan ?

Roy (Coup a One)

Nee heb geen slechte ervaring zoek slechts zelf ook nieuwe sport remschijven vandaar _o_

Rogier


Remy P

Gister de auto voor APK weggebracht. Is een duur geintje geworden. Fuseekogel links en rechts vervangen moeten worden en de katalysator lekte, dus ook een nieuwe. 575 euro kunnen betalen. Hoop niet dat elke APK zo duur uitvalt. Vorig jaar waren het de banden die op hun einde waren.

Rogier

dat valt nog wel mee hoor Remy, ik heb vaak ook pech met de apk, hoop eigenlijk dat ik er dit jaar zonder problemen er door heen kan komen. Vorig jaar een reparatie gehad van 1450,-

Edwin Postma

Ik was van de week 300euro kwijt ;)
Truckertje

Remy P

@ Roger: dan valt dit inderdaad nog wel mee. Maar als student met slechts een bijbaantje is het toch aardig wat pieken ;)

Tedo

Toen ik student was met alleen een bijbaantje had ik niet eens een auto, maar een OV kaart  8)7

Edwin Postma

Truckertje

Rogier

@ tedo ik had alleen een fiets :P

Remy P

Dan heb ik het goed...heb een auto, OV en een fiets! haha :q

mark

Nog even over stroeve  :) ik heb daar ook hele goede ervaringen mee !-!
Ik miste een onderdeel van mijn schroefset die ik daar had besteld en binnen 3 dagen had ik het onderdeel in huis

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev