Advertenties


cabrio ruitje laten vervangen

Gestart door vincent, 10 december 2012, 22:40:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

vincent

ik heb een ruitje voor mijn cabrio dak maar durf het zelf niet aan om deze te vervangen nu heb ik op internet gekeken en zag in rotterdam het bedrijf hame cabrio s (www.cabriowebshop.nl) deze leveren maar je kunt ook laten monteren door ze vind het laten vervangen door hun niet te gek duur  wat vinden jullie of zeggen jullie vervangen van je ruitje stelt niets voor ik hoor het graag  alvast bedankt

JB

Wat kost het vervangen dan?
Ik zie wel de prijs van het ruitje.

vincent

vandaag een afspraak gemaakt voor woensag de 19dec kosten met montage en btw 220 euro en 2 jaar garantie

JB

Dat is ex het ruitje van 190 eurie denk ik?

vincent

zoiets maar als particulier zoals ik heb je btw dus wil altyd de incl prijs weten

JB

Bedoelde de prijs van 220 eurie is exclusief de prijs van de ruit van 190 euro...
Dus totaal kost het iets van 410 euro voor plastic ruit met montage

vincent

nee de ruit plus montage plus btw is totaal 220 euro
dus alles bij elkaar voor 220e ben ik klaar

JB


Peter van de Bovenkamp

Een tijdje terug zo'n 8 of 9 maanden heb ik mijn achterruit laten vervangen door Cabrio service Memelink ik kon erop wachten en heb een iets donkere ruit gekozen kosten 245,- incl  BTW en montage
overigens koste de gewone ruit 235,- incl BTW en montage
misschien heb je hier iets aan.
--

vincent

vandaag is mijn plastic achterruitje vervangen bij hame in rotterdam het was even rijden maar ik ben zeer te spreken over het resultaat het nieuwe ruitje zit er netjes in en strak een aanrader voor als er iemand een ruitje wil laten vervangen in zijn cabrio

Roadkill (Michiel)

Nou ben ik geen expert, maar zitten die ruitjes niet gewoon geritst dan???
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Van binnen zit er een rits, maar nee dat kan niet Michiel :D

Althans bij die van mij niet!

vincent

hij zit idd geritst maar ze zijn ruim een uur bezig geweest met montage en hij zit er strak in datis een behoorlijk rot klus als je het nooit gedaan hebt begreep ik

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev