Advertenties

opties voorbereiding

Gestart door megje, 19 november 2012, 17:46:58

Vorige topic - Volgende topic

megje

beste allemaal

bij deze heb ik een vraagje of een renault megane 2 voorberijd is op vanallerlei opties om zo maar eventjes optenoemen is deze voorbereid om er verwarmde spiegels op te zetten en als er geen mistlampen aanwezig zijn kan ik hier dan mistlampen op monteren door gewoon intepluggen ?

alvast bedankt   !-!

Felix

Hangt er helemaal van af. Bij de ene megane wel, de andere niet.

Naast het fysiek aansluiten moeten dergelijke opties vaak ook nog worden ingesteld in de computer.
Zo ligt bij mij de kabel voor de stoelverwarmingsschakelaars er wel, maar de kabel naar de stoelen ontbreekt bijvoorbeeld. Zo ontbreken ook de kabels voor verlichting in de portieren. Het is helaas niet zo vanzelfsprekend dat alles achterag er nog gemakkelijk in kan worden gebouwd ;)

Voorbereiden schrijf je trouwens met korte ei.

megje

oke dan zal ik dit is moeten uitzoeken en bekijken alvast bedankt  :afro:

Tedo

Hebben niet alle Megane II's verwarmde spiegels dan? Ik dacht dat er alleen verschil was tussen elektrisch inklapbaar of niet.

@Felix: heb je geen verlichting in de portieren? Dacht dat dit ook standaard was.

Felix

Nope, geen verlichting daar. Ook geen kabeltje, voor zover ik heb kunnen zien :neen:
Ook geen verwarmde spiegels trouwens. Wel een schuifdak en navigatie, dat dan weer wel :)

J to the H (Jeroen)

Citaat van: Tedo op 19 november 2012, 21:38:36
Hebben niet alle Megane II's verwarmde spiegels dan? Ik dacht dat er alleen verschil was tussen elektrisch inklapbaar of niet.

@Felix: heb je geen verlichting in de portieren? Dacht dat dit ook standaard was.

Verwarmde spiegels dacht ik ook, aangezien mijn megane uit 98 dit al had.
Lampjes in de deur dacht ik ook dat deze standaard waren.

Citaat van: megje op 19 november 2012, 17:46:58
....en als er geen mistlampen aanwezig zijn kan ik hier dan mistlampen op monteren door gewoon intepluggen ?

alvast bedankt   !-!

Megje,

Wat bedoel je hiermee? mistlampen voor? Heb je wel de schakelaar draaiknop daarvoor aan je knipperlichthendel zitten?

megje

jha die draaiknop heb ik wel is deze zowel voor voor als voor achter ? en idd mistlampen voor in de bumper ik heb er nu geen en ik ga de voorkant ombouwen naar ph2 met een rs voorkant dus heb ik ook mistlampen zou leuk zijn als ik deze zo kon aansluiten anders eventjes kabels trekken langs de kabbelboom en dan mooi schakelaartje maken

megje

btw die lampjes in de deur waar zitten die die branden niet bij mij ?

Tedo

Midden onderaan alle portieren. Onder de kaartvakken.

megje

zal ik morgen tog is moeten kijken want die heb ik er tog niet zitten denk ik ( ik heb een hatchback )

Tedo

Een RS (zie ik in je profiel)? Die zou dat toch wel moeten hebben.

megje

nee dat is mijn vorige ik heb nu een megane 1,4 goedkoopste model me rs is helaas overlede  :cry:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev