Advertenties


Klets maar raak DEEL 192

Gestart door Dennis Postma, 16 november 2012, 10:01:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Tedo

Ik ken jouw buurt natuurlijk niet, maar spelen met auto's in sneeuw en ijs doe ik veiligheidshalve altijd liever op een verlaten parkeerterrein of een bedrijventerrein.

Edwin Postma

Daarom doe ik het bij de voetbalvereniging.
Daarin doordeweeks niks te beleven ;)
Truckertje

Rick Santbergen

Doordeweeks wordt er niet getraind door onder andere de junioren?

Dennis Postma

Jawel, maar ondanks dat werd er op die plek nooit gestrooid of in ieder geval op een groot deel van het parkeer terrein niet.  ;)

Rick Santbergen

Tja oké. Maar spelen met een auto in de buurt van junioren versta ik ook niet onder een verlaten terrein.

Dennis Postma

Wel als die junioren er op dat moment niet zijn. Er zijn ten slotte ook nog momenten dat er niet gevoetbald word.

Edwin Postma

Uiteraard alleen als er niks is.
2avonden is er training.
De rest van de week is er niks. ;)
Truckertje

mark

Het gaat ook niet hard hoor, hooguit een gangetje van 20 maximaal. Ik zorg altijd dat ik als het moet ook snel stil kan staan  !-! We hebben hier overzichtelijke bochten en de meeste mensen zijn wel zo verstandig om de auto's zo ver mogenlijk bij de bochten te parkeren  :D

uiteraard is een parkeerplaats het veiligst maargoed die zijn lang niet altijd leeg, of daar strooien ze wel op 1 of andere manier

Tedo

Met 20 km/h iets of iemand raken kan toch een hoop narigheid opleveren, maar goed.

Fubar (Marcel)

Citaat van: Tedo op  8 december 2012, 21:14:51
Met 20 km/h iets of iemand raken kan toch een hoop narigheid opleveren, maar goed.

D.m.v. een ongevallenanalyse is dat goed te meten. Het gaat niet zozeer om de snelheid alsmede de energie die vrij komt tijdens de aanrijding. Middels een formule wordt de versnelling en de daarbij vrijgekomen energetica gemeten, nog afgezien van de (onzichtbare) materiele schade.......
20 km/h voldoet niet aan de verklaring voor 'lage snelheid'......
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

mark

Ik ben altijd wel voorzichtig, als er auto's dicht bij de bocht staan dan begin ik er ook niet aan

Ik heb hier altijd wel een paar ruime overzichtelijke bochten liggen, maar als er auto's in de buurt zijn dan zoek ik een ander plekje  !-! Ik wil natuurlijk ook geen onnodige schade veroorzaken hé, het moet natuurlijk wel leuk blijven  !-!

Dante

Dat soort ongein doe je maar lekker op een afgesloten stuk weg, zoals bijvoorbeeld een circuit. Dat rijgedrag valt te bestraffen met een artikel 5 overtreding & EMG, welke de bestuurder in mijn ogen ook voor de volle 100% verdient...:neen:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Auto is van de week ook weer voor de APK geweest.
Paar dingetjes.

Remmerij achter(blokjes) wist ik bij aankoop,
Wiellager links achter(beginnend stadium),
Ruitenwisser bladen. (gelijk vervangen voor Flat wipes)
Stadslichtje (gelijk maar gaan vervangen voor die fijne xenon blauwe ledjes)

Gelijk vervangen.

Met een half jaartje de remmerij voor. (Blokjes +schijf) ;)
Truckertje

Rogier

Gelukkig zijn het maar kleine dingetjes Edje.

Ik hoop dat het woensdag weer lekker gaat sneeuwen, lekker weer als een klein kindje gaan sleeën, en met de auto een lege parkeerplaats op rijden en lekker met de auto glijden :P.

En me vriendin even inpeperen met sneeuw, zijn weer leuke vooruit zichten.

Edwin Postma

2jaar geleden met mijn zwager door het bos gegaan. ik op de slee. hijin een Jeep grand cherokee ervoor.

ook heel leuk 8)7
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev