Advertenties


Klets maar raak DEEL 192

Gestart door Dennis Postma, 16 november 2012, 10:01:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Felix

Oke, thnx! Ik had een hele tijd terug als een iemand gepm't, maar daar had ik geen reactie op gekregen, dus nu even in een opwelling op deze plek gezet  ;)

Ach, noodzaak zal het nooit zijn, maar het is wel erg handig als je de site vaak op je smartphone bezoekt  ;)

Dante

Dit is m'n startpagina op m'n Galaxy S+ & heb absoluut geen problemen om deze site te bezoeken... In tegendeel zelfs, ik prefereer een full version boven een mobile website !-!

Daarnaast mag je er ook wel even bij vermelden dat hoe leuk ook die tapatalk plugin is voor deze forum software, de Android (& dus waarschijnlijk ook de iOS) client kost gewoon geld om te gebruiken. Daarnaast krijg je ook een (in mijn ogen) hinderlijke pop-up op je smartphone indien je op zo'n tapatalk enabled forum komt, met de vraag of je dat wilt gebruiken & als je het niet geinstalleerd hebt, wordt je bij positief antwoord doorverwezen naar de Play Store (in mijn geval) ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Ard Klok

Wordt er begin 2013 weer een ALV  gepland, en zo ja is er al een datum bekend? Dan kan ik eventueel vast een vrije dag aanvragen. Bedankt.

Dennis Postma

Daar zijn we uiteraard druk mee bezig. We hopen dit weekend met een datum te komen.

Dennis Postma

En we hebben weer een nieuwe auto van de maand......  ;)

Edwin Postma

Ik voel mij zeer vereerd.
Ik zou van de week mijn foto's weer werkend maken !-!
Truckertje

Ard Klok

@Dennis: Bedankt, dat is duidelijk. Zal het forum in de gaten houden.

Rogier

Leuk om te zien dat edjes oude auto wordt gebruikt al auto van de maand, alleen is het niet zo met de auto van de maand dat de auto wel in de club moet zitten ? anders kan die van joey ook gebruikt worden.

Rick Santbergen

Geen idee Rogier. Zijn nooit regels voor opgesteld volgens mij.

Dennis Postma

Klopt zijn (nog) niet echt regels voor. Uiteraard proberen we er wel op te letten dat het een auto van een RMC lid is.

Dante

Citaat van: Rogier op  2 december 2012, 15:59:58
anders kan die van joey ook gebruikt worden.
Ben jij vergeten wiens auto we vorige maand als auto v/d maand hadden..? :huh:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Ik denk dat ie de oude gele bedoeld.  ;)

Rogier


Dante

Oh ja, die was me even ontschoten... :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Weet iemand toevallig waar je de snelheidsmeter kunt laten eiken, en wat daar eventueel de kosten van zijn :?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev